• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Nelliepop skrev 2012-01-26 13:08:56 följande:
    Hej tjejer!!!!

Nyss hemkommen från mitt vul... Det finns en bebis i min mage Hjärta Allt såg jätte bra ut... Är så lycklig... Kanske blir en sep bebis i alla fall... Glad

Lite hårda ord i tråden tycker jag.. Det är synd.. Alla i tråden är lika välkommna... Ogravida som gravida tycker jag... Hoppas vi alla kan forstätta i vuxna toner till varandra...     Tycker ingen ska lämna tråden pga av att man känner sig påhoppad... Vissa pratar man mera med,vissa bara lite.. Så är det..    
    vi saaa ju det !!åh va skönt,nu kan du koppla av lite !!
  • sweasmamma
    LaMoi skrev 2012-01-26 13:14:10 följande:
    Ja :) Bara att vänta då...  fyy inte min starka sida direkt haha
    nope.. alla i denna tråden är INTE kända för att ha is i magen =) min man frågar "varför inte vänta tills mensen är försenad" medans jag humfar ur mig att det är inte lika spännande =)
  • sweasmamma
    angie91 skrev 2012-01-26 13:16:37 följande:
    god morgon tjejer!!!
    Känns som ja nästan går upp när ni lägger er :P o som vanliigt går typ 30  min åt att läsa igen ;)

swea : ja trixa lite som vanligt... NÅTT E JU DÄR!!!! ??? håller tummarnna!! 

KRAAM 
    tack för trixningen hjärtat !!!! =) ja ingen mens ÄN iaf !!! =)
  • sweasmamma
    angie91 skrev 2012-01-26 13:21:53 följande:
    Ne o eftersom ingen mens, såå finns väl hoppet fortfarande??

åhhhh lata mig måste fan upp ur sängen nu....

ja e fan konstant hungriiiig :O bim-1... testa efter hållt min 10 timmar inatt o skymta en skugga.. men 2 test kvar bara såå får avvakta!!
    jag hade ju hoppats på ett riktigt plus såklart ...om inte så mensen så man kan sätta igång igen ....

lägg ut bild då  
  • sweasmamma
    mamma Linder skrev 2012-01-26 13:47:03 följande:
    Herre Gud vilka påhopp, var snälla, Gumsan ska inte lämna oss dej har vi följt nu så länge. Gumsan stå på dej och behåll bebisen nu när du äntligen blivit gravid.
    Nellipops grattis till lilla livet,
    Sweas när är bim?
    Själv tog jag ett test på äl+7 negativt, förväntar mig ingen graviditet heller då vi inte prickade äl så bra, och varför skulle jag bli gravid som Bill det???
    bim idag 
  • sweasmamma
    angie91 skrev 2012-01-26 13:45:10 följande:
    swea: här kommer bilder från inatt.. kunde se svagt mest när man läs igenom me stark lampa :/
    ser du nått?

ja men visst ser man nåt!!ååhh hoppas
  • sweasmamma

angie du är bara för söööt!!!!! {#emotions_dlg.flower}

jag vill inte heller hoppas så går och intalar mig att ..NU kommer mensne ...men vill ju helst den ska hålla sig borta ett x antal mån =)

• sweasmamma

min kommer alltid på natten eller morgonen när jag sätter mig och kissar..slår aldrig fel,så klarar jag mig inatt/imorgon så kommer hoppet till mig =) ha ha

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester