• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

angie91 skrev 2012-01-29 13:33:02 följande:
    de m[ste funka... 22 oktober fyller ja or.. >P 
    jeeej .... då hoppas vi det är ett turdataum... en bm jag pratatde med sa att ja vissa kvinnor är mest fertila en tidpunkt per år.. jag fick swea okt,året efter blev jag gravid och hade det inte blivit ma skulle bebisen födas i okt...så vem vet =)  jag ska iaf testa.. så om ett par dagar är det dags för äl stickor =)
  • sweasmamma

oj jag har inte hunnit läsa allt! vår lilla katt sune blev påkörd av en bil igår... han är på djursjukhus med blödning i huvud,nos och lunga =( opereras i e.m !!

grattis till alla plus! kommer tillbaka imorgon KRAM  

• sweasmamma

hej tjejer. tack för uppmuntrande ord. vet ringde nyss,KANSKE får vår sune komma hem imorgon ! han har en käkfraktur samt nosfraktur och rinner blod från tårkanalen MEN han är piggare och det ser ut som han kommer hämta sig Hjärta

• sweasmamma

HEEEEJ TJEJER!!!! IM BACK!!!! katten är hämtad på djursjukhuset,skadad och inte hel men hemma och mår ganska okej =)

jag äter borago för fulla muggar och mensen slut så snart ska det äl testas och sexa sexa sexa! NU ska läsa igenom aaaaaaaaaaaaaallaaaaaaa sidor jag missat =) 

• sweasmamma

Together !! wow grattis =)

Mini Leonie!! va konstigt men... det ser ju verkligen pos ut =) håller tummarna

Louise!! hoppas verkligen det är en ny graviditet ! stor kram  

• sweasmamma
    avokado88 skrev 2012-02-01 10:58:15 följande:
    Hej! Testade imorse BIM -4. Hur ska jag tolka dom här? Det syns lite mer i verkligheten..

Blir testlagrets tester felaktiga efter 30 min? Färgen har ju flutit ut lite.

Efter 10 min:

fixad:

Efter 30 min:

fixad:

det ser jag som positiva test 
  • sweasmamma
    BIM- Lista Januari: {#emotions_dlg.flower} 

♥Jennie83 26/1-2012 
    angie91 27/1-2012 
    ♥Jeep 26/1 2012 
    ♥Grodan74 28/1 2012

{#emotions_dlg.flower}BIM- Lista Februari: {#emotions_dlg.flower} 
    Pricken 89: 2/2-2012 
    ♥Slemtorsk ca 4/2-2012 
    ♥ Langtarmassa 4/2-2012

♥MHe 7/2-2012 
    ♥Popcornplaya 9/2-2012 
    ♥Älskadelillaliv 14/2-2012 
    ♥Soffiie ca 14/2 2012 
    ♥Hoppas: 17/2 2012 
    ♥Kanske 4:a 17/2 2012 
    ♥Knasten83 18/2 2012 
    Sweasmamma 21/2 2012
    ♥Undska 22/2 2012 
    ♥MissMollis 
    Alexander2011/Carmat85 31/2

{#emotions_dlg.flower} Gravida{#emotions_dlg.flower}  
    LillaPluppen: BF 15 sep Plus den 5 januari 

Nelliepop: BF 20 sep Plus den 10 januari 

Eiramis: BF 21 september Plus 14 januari 
    Lillabambi:  mammelie: 1891: BF 27 september Plus 16 januari  
    ZaNdRoRiA: BF 28 september Plus 22 januari  
    Gummsan: BF 1 oktober Plus 23 januari  
    c89: BF 5 oktober Plus 23 januari 

EllenNoone: BF 5 oktober, plus 23 januari    

Helenmedh: BF 7 oktober Plus 
    25 januari  
    mamma Linder: BF 9 oktober Plus 28-30 januari  

(♥LillaM 4-6/1-2012?... ♥vixanbus 18/1-2012?)
  • sweasmamma

mammalie! jag förstååår din oro,gör ont i hela mig MEN det är bara för tidigt för att se. hade det varit X hade det synts och vid mf hade du ju blödit ! försök ha lite is i magen vi finns här för dig och JAG tror nu bara att plutten behöver växa till sig Hjärta

Jennie!! WTF!!!!!!!!!!!!!du har fått plus på ALLA tester nu i 1 vecka,det bara måååååste växa ett gryn ju !!KRAAAAAM {#emotions_dlg.flower}

• sweasmamma
    Together90 skrev 2012-02-01 15:05:15 följande:
    Hej 

Va skönt att katten lever.

Hoppas ni lyckas för fulla muggar :D
    Kram 
    hej tjejen!! jaaa,min lille plutt. är ju dotterns katt,han är bara 8 månader och oförsäkrad!!dum man är!!!
    men nu kan man koppla av lite

ja borago ska vara den hemliga källan till bebis ju =) ha ha,så nu ska jag testa det ,fick kapslar av gummsan =)

och DU..DU!!!!!!GRATTIS!!!!! sååå sjukt roligt =) 
  • sweasmamma

lillis79,såg du har bim 16! jag plussade med min dotter den 14 på alla Hjärta dag !! tror på turdag där =)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester