• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

knasten!!!! var är duuuuuuuuuu?? har en fråga =)

• sweasmamma
    eiramis skrev 2012-01-27 11:08:10 följande:
    God morgon tjejer. Läst ikapp, men för seg i huvudet för att komma ihåg vems bild som var vems. Fastnade dock på att det är fler än jag som tar tag i rökningen nu. Är ju i v5+6 idag och har en cigg kvar hemma och sen ska det vara färdigrökt är tanken. Problemet är bara att jag inte riktigt vill slut fast jag vill eller hur man ska uttrycka det. Jag vill för knyttets skull, för jag vet att det verkligen inte är bra för det. Önskar bara att jag slutat innan jag blev gravid. Eftersom jag har ADHD så brukar jag äta centralstimulerande vilket jag inte kan göra nu när jag är gravid och cigaretterna är det sista jag haft som har lite samma effekt så utan nikotin blir jag super ADHD:ig, växlar mellan hyper och astrött, får inget gjort och mår allmänt skit. *Suck* Ursäkta orelevans och gnäll, behövde bara få vräka ur mig. Ska nog gå och ta den där sista ciggen nu...
    vräk på...därför finns vi här!!! =)
  • sweasmamma
    Eveliina11 skrev 2012-01-27 11:13:53 följande:
    Testade tok neg idag :( bim +2
    jag tokneg bim+1 idag !!
  • sweasmamma

tappen!!!!! =) ha ha ha

idag är den inte så hård,den är fast men mer mjuk runt typ,sen har den dragit sig bakåt åt sidan?? svårt att känna den 

• sweasmamma

nej den brukar vara sten stenhård innan mensen ,och jag känner den lätt och öppen.... har svårt att hitta hålet nu liksom,den är"sidleds" =) hajjar ni ? sen fast men inte hård direkt 

• sweasmamma
    Skrutt 83 skrev 2012-01-27 11:56:30 följande:
    Har känt på tappen ganska mkt under dessa månader som vi försökt få till syskon men nu när jag är gravid har jag inte vågat känna. Löjligt kanske för det är säkert ingen fara.. Får väl ta mig en tripp till toaletten så jag kan berätta hur den känns. Men vad jag har läst mig till så ska den vara som du beskriver i fastheten vid graviditet, dvs fast men med som ett svampigt lager utanpå. ska kännas som läpparna och inte som nästippen. Sen kan den vara lågt eller högt placerad.
    ja KÄNN!!!!! =) hi hi,men försiktigt 
  • sweasmamma
    Mumlan29 skrev 2012-01-27 11:56:23 följande:

Hej tjejer!

Kan ni hjälpa lite?
    Tycker min kropp har spelat mej ett ordentligt spratt nu. Hade BIM den 18de, fick mens den 19de o nu testade jag bara på roligt med både grav. o. äl test. grav testet e taget ca en timme före äl testet (som e taget nu för ca 20 minuter sen)  o nu tycker jag det är konstigt att det irl syns på båda testen.. ?!
    Fattar ingenting Obestämd
    Nån som kan hjälpa? OM jag e gravid borde inte sträcket synas bra mycket bättre nu då? Och om jag inte e gravid hur kan det komma sig att det syns ett svagt rosa sträck då??
    jag ser ...ska trixa lite
  • sweasmamma
    Helenmedh skrev 2012-01-27 12:16:34 följande:
    Angie: Ledsen... Kram!
    Alexander: Ser tyvärr ingenting

Jag börjar bli nojjig, från igårkväll till idag har det inte skett någon stegring Tänk om nåt är fel?!

Översta igår, nedersta imorse..

stegring sker oftast varannan till var tredje dag 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester