• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

grattis avokado !!!
  • sweasmamma
    Jennie83 skrev 2012-02-01 19:50:10 följande:
    men räknas de som plus eller e det spök.... vad kan de vara? för + som jag har sagt tidigare ha ju som försvunnit efter ett tag...  ja jag vet inte
    men kan de va nå farligt el?
    alltså jag tror ju du är gravid! du har fått plus på varenda eviga test !!! och det har varit breda streck,nej inget farligt men kan ju faktiskt vara X..det är ju när det börjar växa det gör rejält ont !!
  • sweasmamma
    Jennie83 skrev 2012-02-01 20:09:12 följande:
    en alltså om jag inte har ont, nu kollade jág ju på testen och de visade j inget från de jag ahde testat i em... tror inte de är något helt enkelt.
    har ju inte ont eller så
    men du har ju fått breda streck på varenda test !!! det är inte spök . när ett x växer då gör det ont,BEHÖVER inte göra ont i början men jag hade kolla upp det innan det är för sent,OM fallet skulle vara så så kan du ju förlora en äggledare 
  • sweasmamma
    Mini Léonie skrev 2012-02-01 20:29:04 följande:
    Men jag fattar inte... Skulle man ha X bara för att man har svaga test? Nu blir jag med nojjig Tyst Förvånad
    alltså nej så behöver det ju inte vara .. en del får sina starka plus senare och att ta ett digitalt ÄR ju det bästa men det KAN vara X,för X visar oftast svaga plus
  • sweasmamma
    avokado88 skrev 2012-02-02 08:47:02 följande:
    Såhär såg testet ut imorse (den nedersta):

du är gravid!!! grattis =)
  • sweasmamma
    Louise1981 skrev 2012-02-02 08:37:05 följande:
    Hmm kunde inte hålla mig till imorgon, så testade idag igen. Resultatet ser ut precis som igår.
    bild! ??
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-02-02 07:25:42 följande:
    Jag fick rosa flytning i morse....
    Kan äl ge blod?
    Vi pratar ofta om att befruktningen tar låååång tid, men kan det likaväl gå snabbt?
    alltså det kan ju likaväl gå snabbt ju .... hoppas det va en liten nidis kanske?? =) 

jag är på dag 6 efter mensens 1a dag ..ska nog kika på ett äl test idag ...bara för att =) 
  • sweasmamma
    gempan skrev 2012-02-02 08:55:48 följande:
    Jag ser att ni skrivit om ont i svanskotan. Jag har haft ont i min senaste veckan, framförallt vid träning. Har inte tänkt på att det kan ha nåt med graviditet att göra, men kan det alltså ha det?? :)

Testade negativt på Bim-5 igår. Haft små blödningar sen i söndags, men ingen ordentlig mens. Väntar bara på att den ska komma!
    småblödningar KAN ju bero på nidblödning ,att ägget fäst! ja svanken är ett tecken på grav men jag har fått det innan mens också! så det är la lite olika där =) men hoppas på plus för dig 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester