• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

mamma Linder skrev 2012-02-02 12:05:04 följande:
    Nä det kommer lite brunt bara, men så hade jag sist jag var gravid och det blev ett Ma . det är väl förtidigt för att göra vul tror jag bara är i v 4-5?
    man ser ju inte så mkt i den veckan . men brunt behöver ju inte betyda mf eller ma!!! har du ont?
  • sweasmamma
    Nostalgity skrev 2012-02-02 11:55:35 följande:
    Åååh! då är det inte mina ögon som spelar mig ett spratt!! =D finns det någon möjlighet att detta kan vara spök? =S
    kan och kan vara spök ,svårt att säga. kom det upp inom tidsramen och va rosa är det ju inte spök men testa imorgon bitti igen eller ikväll när du hållt dig 4 timmar så ser man om det blir samma eller en ökning 
  • sweasmamma
    mamma Linder skrev 2012-02-02 12:09:44 följande:
    nä inget ont
    det är ju bra , ja precis blodprov kan dom ju ta men eftersom du inte har ont eller blöder rött vet jag inte om dom kommer be dig komma in!! y va jobbigt men som sagt det är ju så vanligt med blödningar i början 
  • sweasmamma
    Undska skrev 2012-02-02 12:12:19 följande:

Behöver lite hjälp tjejer =)
    Är detta ÄL testet pos?

Läste iofs inte av det förräns det gått närmare 40min, hade glömt av att jag tog testet =) Det står att man egentligen inte ska läsa av det efter 30min, men brukar inte strecken bli ljusare ju längre tid det gått?
    ser lite smalt ut men starkt, hade nog sagt snart äl... 
  • sweasmamma
    mamma Linder skrev 2012-02-02 12:19:27 följande:
    ja det är väl bara vänta och se vad som händer inte mycket att gör igentligen
    nä inte mkt att göra men man blir ju orolig såklart
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-02-02 12:57:41 följande:
    Har ni fått blod/rosa vid äl? Efter eller samtidigt som pos ältest isf?
    jag har ju aldrig fått det Obestämd men hört många som fått det när ägget släppt precis
  • sweasmamma
    Jennie83 skrev 2012-02-02 13:47:47 följande:

N ha jag vart o handlat =)

Längtarmassa: när har du Bim??? kram

såååååååååååå jag har väntat !!!!!!!!!!!!!! 
  • sweasmamma
    Krambjörn skrev 2012-02-02 14:16:42 följande:
    Vafasen kan man ha månader utan ÄL?
    ja det är faktiskt ganska vanligt !! men vadå har du kollat äl stickor hela månaden ?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester