• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Louise1981 skrev 2012-02-02 08:57:27 följande:
    Den understa är från idag det andra igår.

det ser ju faktiskt starkare ut =) ååhh hoppas!! 

vrf avbröts din grav och hur långt gången va du  
  • sweasmamma
    Louise1981 skrev 2012-02-02 09:01:11 följande:
    Han va sjuk, jag fick toxinförgiftning, livmoderinflammation. Så jag hade tillslut inget val. v 19 +2 Gråter
    näää fy !!!! usch jag beklagar såååå!!!!!Gråter 

men du,det verkar vara en ny grav ju då det blivit starkare idag tycker jag ! när avbröt du ? 
  • sweasmamma
    Louise1981 skrev 2012-02-02 09:08:19 följande:
    Den 17/1. Det är ju därför jag blivit så hysterisk. För alla mina symtom hann försvinna, men alla har också kommit tbx.
    aha jo klart !! alltså det är ju inte såå längesen men tycker inte gravtestet borde bli starkare om det inte va en ny grav ! men har du ringt och rådfrågat 
  • sweasmamma
    gempan skrev 2012-02-02 09:05:15 följande:
    Sweasmamma, jag vet att det kan vara det men vågar inte riktigt hoppas :P Men kan nidblödningar hålla på så länge??
    Tack för ditt svar :)
    tja alltså ,KAN ju vara genombrottsblödning också iofs men hur va blödningen?brun rosa röd??
  • sweasmamma
    Louise1981 skrev 2012-02-02 09:14:26 följande:
    Va ju på gyn i måndags just pga detta. Han såg inga rester, ingen mens på ingång. Men han såg något, vilket han visade mig. Men om det var en ny graviditet kunde han inte svara på.

Men får försöka hålla mig & testa igen om någon dag. Bara så svårt att inte testa sig :S
    aha ja men det låter ju positivt ju !hoppas sååå för din skull !men som sagt jag tycker testet ser starkare ut idag iaf =)
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-02-02 09:27:07 följande:

Tycker inte ni att mitt ältest ser liiite starkare ut igen? Det översta är från i går och det understa i morse..  

jaaa visst gör det 
  • sweasmamma

jennie! testat idag ???

jaha dag 6 idag ,brukar få utslag dag 9-10...längtar efter att sätta igång sen se om boragon har hjälpt mig !! =)

försök nr 8 nu  

• sweasmamma
    Skrutt 83 skrev 2012-02-02 10:16:30 följande:
    Sweasmamma: håller tummarna att boragon hjälper dig! Vi plussade på 8 försöket, vi bestämmer att det är en tur siffra!
    åååhhh hoppas på det då =)
  • sweasmamma

men uppmuntran är inte elak!!! att ta bort hoppet från någon är elak,hon är inte dum!!!hon vet allt detta du skriver !vi ska vara här för att stötta varandra och du är rak och rent elak ! har man inget bra att säga säg inget alls

• sweasmamma
    Louise1981 skrev 2012-02-02 10:19:20 följande:
    Ursäkta! Ja jag är väl medveten om det tack! Men jag fick skrapa dagen efter! Då jag hade ganska mycket komplikationer som gjorde att jag var tvungen att göra avbrytandet. Så jag är väl medveten om att det är 2 steg. Jag låg inne 4 dagar iom detta.
    louise!! vi finns här för dig om du vill snacka gråta glädjas !! bara så du vet . vi hoppas alla för din skull 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester