• Hallonbilar

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

fortfarande inte ont alls, blött i tre dagar inte ens mol eller mens värk :)=

• Hallonbilar
    Mini Léonie skrev 2012-02-22 15:50:32 följande:
    TJEJER HJÄLP!

Jag går runt här och lullar och tänker inte ens på graviditet, kände när jag vaknade i morse att mitt ena bröst är dubbelt så stort som det andra (utan överdrift) som en uppblåst ballong och går inte att röra. Det andra är typ som vanligt...

Kom till jobbet och tänkte att det går väl över.. Ringde ändå vårdguiden för att höra om jag ska boka en tid imorgon på en vårdcentral eller ej. Hon ville att jag skulle komma in ikväll?? Kan du va gravid frågade hon mig? Ehh nej sa jag. Okej senaste mens säger kvinnan då? Ehhh ja den skulle ju kommit typ igår eller idag. Haha hon bara skrattade. Nu blir jag jättenervös....
    köp test! låter solklart, grattis tjejen <3
  • Hallonbilar
    kiara skrev 2012-02-22 15:47:43 följande:
    Hallonbilar: du är underbar!
    vad söt du är blev alldeles blöt i ögat nu <3
  • Hallonbilar
    Hoppas 2012 skrev 2012-02-22 16:01:28 följande:
    Jag hade heller inte kunnat förlåta någon som sa att han var glad över missfallet, usch att säga så!
  • Hallonbilar
    kiara skrev 2012-02-22 16:08:30 följande:
    Hallonbilar: jag förstår att du ändå älskar din man känslor är ikgenting som bara försvinner så där utan vidare....du och han har ju en,massa minnen ihop och du vet ju,att han inte brukar vara en skitstövel trots att han beter sig så nu! förstår om du hoppas att det blir bra igen och set kanske det också blir! men tänk på att du faktiskt inte behöver honom eller någon annan man för att kunna få barn! du kan ju alltid välja att insemineras....förstår om det känns väldigt långt bort just nu men vad jag menar är bara att ditt liv som du vill ha det faktiskt är möjligt ändå....du kommer komma över honom om du nu blir tvungen!
    nu tjatr jag igen, kan du förklara detta med insiminering? jag förstår det praktiska, men vart vänder man sig, vad kostar det, långa köer ect?
  • Hallonbilar
    kiara skrev 2012-02-22 16:33:07 följande:
    Hallonbilar: jag har inte någon personlig erfarenhet av insimenation men som jag förstått det får man fortfarande inte genomgå detta som ensamstående i Sverige men just därför vänder sig många singelkvinnor till kliniker i Danmark där det går utmärkt att vara singel och ändå genomgå insemination! Såg du på tv3:s serie "drömmen om ett barn" som gick för ett tag sedan? i den serien fick man följa en tjej som åkte till Danmark i just detta ärende : )
    missade det tyvärr, kostar det mkt, och om min man kan tänka sig vara gift kan vi göra det ändå fast med andra sperms, förstår att detta är dumma frågor haha men jag är clueless
  • Hallonbilar
    Hallonbilar skrev 2012-02-22 16:34:19 följande:
    missade det tyvärr, kostar det mkt, och om min man kan tänka sig vara gift kan vi göra det ändå fast med andra sperms, förstår att detta är dumma frågor haha men jag är clueless
    bortse från detta GOOGLE VAR MIN VÄN I DAG MED, DUMMA CAPS :)
  • Hallonbilar

hon sa ju att det var 5 och att det var missfall var lite sur över att jag krävde akut hcg, är detta pos?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester