• Hallonbilar

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

ändå är jag så sjuk att jag vill testa, jag kan inte vara frisk, hcg var på 5

• Hallonbilar
    Trixxy skrev 2012-02-22 14:17:55 följande:
    Fy jag vet inte vad jag skall säga. Har han träffat någon annan? Imed att detta kom så plötsligt.
    nej inte alls han bara jobbar 6h dagligen sen är han hemma jämt, inget krogen eller liknande alls
  • Hallonbilar
    Trixxy skrev 2012-02-22 14:23:48 följande:
    kanske har han fått panik över det här med att göra barn? kanske skall ni sitta ner och prata? gå parterapi, vadsomhelst?
    det går ju inte prata han blir otrevlig säger de hemskaste sakerna suckar och går i väg
  • Hallonbilar
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-02-22 14:41:12 följande:
    låt honom vara.. vet att det är svårt men ge honom utrymme, kan du åka hem till någon kompis eller familjemedlem och bara lämna honom ensam ett tag. Tror som jag skrev att det händer massa saker inom honom just nu och han mår dåligt.
    Sen mår du dåligt och vill ha bebis och det kanske kraschar totalt i honom. Han måste få känna att han missar något bra..dvs dig. Fast frågan är..vill du ha honom när han reagerar så här vid en kris?

Sätt dig själv först nu o skit i honom.
    nej tyvärr vill jag inte ha det så här längre, jag förtjänar så mkt bättre, i morgon tittar jag på en ny lgh!
    han tar sig ju själv utrymme genom att hålla sig i andra rrum och inte tala alls med mej, så jag vet inte vad som pågår.
    när han väl kommer och säger ngt är det bara fruktanskvärda elakheter och pers angrepp, jag kan personligen aldrig förlåta han att han sa att han var glad över missfallet, jag är värd så mkt mer!!!!

• Hallonbilar

mina barn förtjänar det bästa och när han gapar framför dom, så..ja, jag tänker inte ta detta en sekund till, i morgon är det lägenhets titt och jag låg bra till. jag har nått min gräns, han får nu stå sitt kast,

• Hallonbilar
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-02-22 14:50:33 följande:
    Håller med dig!

Vi är ju som en liten familj här där vi försöker stötta även i motgångar...
    jag vill be om ursäkt att jag reagerade så starkt, hade inte en taanke på hur ni skulle känna just då, allt är kaos, hoppas ni kan förlåta mig

• Hallonbilar

fan vad underbara ni är, jag inser att jag inte var logisk förut, klart jag inte lämnar er, igen tack, det betyder så mkt för mig att ni bryr er <3 kram!!!!

• Hallonbilar

det är ju bara det, trots allt älskar jag ju min man, han har blivit så här nu, innan var det inga varningssignaler alls, han gör/gjorde allt för mig, jag vill sätta ner foten med lgh så han ser att man behandlar inte sin älskade så här, kan ju inte heller svära på att det var en psykotiskchock och att när han kommer hem ändrar sig på ett sätt att jag köper det, det märks ju så tydligt.

mitt problem är ju attt jag vill ju ha barn1 mer än ngt annat. men inte med min man som han är just nu. vill ju inte skaffa en ny man och vänta 100 år på barn heller, jag blir ju inte yngre, jag vill ju ha med min man :(

vad ska man göra? patetiska jag hoppas ändå och har beställt nya från testlagrets :)

en positivsak i all misär, blöder jättelite! ;:) 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester