Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
ändå är jag så sjuk att jag vill testa, jag kan inte vara frisk, hcg var på 5
ändå är jag så sjuk att jag vill testa, jag kan inte vara frisk, hcg var på 5
jag har ringt min mamma åker dit ett tag,efter 1630 tack igen tjejer <3
mina barn förtjänar det bästa och när han gapar framför dom, så..ja, jag tänker inte ta detta en sekund till, i morgon är det lägenhets titt och jag låg bra till. jag har nått min gräns, han får nu stå sitt kast,
fan vad underbara ni är, jag inser att jag inte var logisk förut, klart jag inte lämnar er, igen tack, det betyder så mkt för mig att ni bryr er <3 kram!!!!
det är ju bara det, trots allt älskar jag ju min man, han har blivit så här nu, innan var det inga varningssignaler alls, han gör/gjorde allt för mig, jag vill sätta ner foten med lgh så han ser att man behandlar inte sin älskade så här, kan ju inte heller svära på att det var en psykotiskchock och att när han kommer hem ändrar sig på ett sätt att jag köper det, det märks ju så tydligt.
mitt problem är ju attt jag vill ju ha barn1 mer än ngt annat. men inte med min man som han är just nu. vill ju inte skaffa en ny man och vänta 100 år på barn heller, jag blir ju inte yngre, jag vill ju ha med min man :(
vad ska man göra? patetiska jag hoppas ändå och har beställt nya från testlagrets :)
en positivsak i all misär, blöder jättelite! ;:)