Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Gissar att det borde ha hänt mer idag om det var nåt. Trist...
Vissa är låghormonare, tycker definitivt att det ser starkare ut idag än igår. Testa inte på ett par dagar så slipper du känna den här "den stegrar inte"-pressen. Jag tror det är positivt så ta varken bu eller bä ut i förtid! :)
Fast strecket syns ju tydligt? :)
Tack alla som svarat och peppat. Jag är lite nervig, vi har haft ett supertidigt missfall (där första tecknet var just att stegring uteblev) och ett till missfall i v 16. Nu misstänker jag att detta kanske är en kemisk graviditet, så blir lite ledsen. Men ja, jag får vänta och se.
Ordentlig tempstegring idag på BIM och ett supersvagt plus. Det kanske är minimalt mer tydligt än för 3 dagar sen, men absolut ingen regelrätt stegring. Det är inte över förrän mensen kommer, men jag ser inte hur detta skulle kunna gå vägen. Jag blir så ledsen.
Menade att bifoga tempkurvan istället för samma bild 2 ggr
Hej! Tog detta test i morse. Tog även två under gårdagen som såg likadana ut. Jag tror att det är svagt positivt men sambon är skeptisk. Vad tror ni?
Tror du verkligen det? Jag var ganska säker på att det är spökstreck, eftersom det är Clearblue också..
Detta kan ju inte va något.. borde ju blivit mkt starkare om det vore så! Säkert bara jag som ser två streck haha
Kanske vanligt på RFSU röda test!
Aldrig prövat dom tidigare!
Grattis!!! Mitt test är liknande ditt i styrka.. är dock bara på äl+9. Hur långt från äl är du?
Bifogar mitt test