• Daphodil

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Respan skrev 2019-11-14

09:51:12 följande:

Bim-6 idag så tidigt, ifrån morgon urin :) Ser svagt rosa själv.

Gravid, grattis!
  • Daphodil
    LizzieP skrev 2019-11-14 08:59:45 följande:

Efter så många negativa tester och spökstreck så fick jag idag detta..Jag vågar inte tro 100% men visst syns ett streck som inte borde vara ett spöke? Kram

Gravid, grattis!
  • Daphodil
    Tezzi1 skrev 2019-11-15 06:05:31 följande:

Hej! Har tagit dessa på vad jag tror är bim-6, bim-5 och bim-4. Det som gör mig förvirrad är att jag tog ett digitalt clearblue på bim-5 men fick negativt resultat. Tog dock inte morgonturen men det har jag inte gjort med RFSU heller... Vad tror ni?

Om detta är spökstreck är det ju skandal, för testen är ju solklart positiva.
  • Daphodil
    LizzieP skrev 2019-11-15 09:28:01 följande:

Clearblue digital morgonurin ska det stå ovan. Idag digital, igår testet på bilden..

Ditt test är ju klart positivt och borde ge utslag på digitalt. Hur långt är du efter äl?
  • Daphodil
    LizzieP skrev 2019-11-15 12:23:50 följande:
    Gissningsvis 17 dagar efter ägglossning. Ingen mens i sikte och ett positivt ?testa tidigt? från CB idag.. :)
    Att få "Ej gravid" 17 dagar efter äl låter tyvärr inte hoppfullt. Håller med ovanstående att du ska ta ett nytt digitalt om några dagar, alternativt testa ytterligare andra testmärken. Men om ditt Clearblue-test är falskt positivt ska du verkligen ha pengarna tillbaka...
  • Daphodil
    LizzieP skrev 2019-11-15 12:23:50 följande:
    Gissningsvis 17 dagar efter ägglossning. Ingen mens i sikte och ett positivt ?testa tidigt? från CB idag.. :)
    Att få "Ej gravid" 17 dagar efter äl låter tyvärr inte hoppfullt. Håller med ovanstående att du ska ta ett nytt digitalt om några dagar, alternativt testa ytterligare andra testmärken. Men om ditt Clearblue-test är falskt positivt ska du verkligen ha pengarna tillbaka...
  • Daphodil
    Trollmother skrev 2019-11-16 12:08:13 följande:

Ja precis. Min tanke också, men jag hoppas hellre på att det var spökplus och att ägglossning kom istället vid bim :). hoppet är det sista som överger. Återkommer hur de gått framöver :)

Jag tycker ditt BIM+2-plus ser ut som det jag fick när jag hade ägglossning. Så jag hoppas för dig!
  • Daphodil
    Corros skrev 2019-11-17 11:53:01 följande:

Test cykeldag 23 och test dag 28. Nu ska jag pausa och bara hålla tummarna att det går vägen.

Ja, du kan vara helt nöjd.
  • Daphodil
    SofieKristin skrev 2019-11-18 13:00:50 följande:
    Såg att detta test var från 4 dagar innan bim, jag tror jag är på 5 dagar.

Tyckte först de var blankt men runt 3min tyckte jag d fanns en svag antydan till nåt?
    Ser ingenting alls tyvärr
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester