-
Ja, ett plus!Em16 skrev 2019-10-30 07:42:03 följande:Är det vad jag tror Det är ?
-
Inte sent enligt mig. Jag har blivit gravid både på ägglossning dag 17 och dag 23. Har 12 dagars lutealfas oavsett när jag ägglossar, den är så gott som konstant i längd för de allra flesta.Soligtochfint skrev 2019-10-30 08:59:23 följande:
Är på cykeldag 17 och fick positivt äl test igår och idag, så förhoppnings har jag ägglossning imorgon på dag18. Är det väldigt sent att ha ägglossning? Blir min lutealfas kortare då så det kan bli svårare att bli gravid?
-
ja absolut!Naya skrev 2019-11-01 08:39:27 följande:
Är detta en bra stegring??? Bim+1 bim+3 och sista bim +5
-
Av ren nyfikenhet, varför vill du ta digitalt? För gravid är du ju. Men det kan vara fint att se en tydlig stegring.jackieluckie skrev 2019-11-06 19:45:07 följande:
Det är så svårt att ha is i magen när dagarna går så sakta. Försöker vänta till helgen med mitt digitaltest men det känns som evigheter. Testade nyss och tycker de blivit lite tydligare. Alla tester under är från olika tillfällen under senaste dagarna och den längst upp är nyss. Håller tummarna för dig med <3
-
Jag ser det svaga strecket men tror tyvärr det är ett spökstreck.MamaRees skrev 2019-11-07 18:38:03 följande:
Snälla säg att jag inte är knäpp, visst är det väl ett supersvagt streck där?
Bim-3 idag så är ändå nervös. Men visst är jag inte helt knäpp va?
Man tvivlar ju på sig själv så otroligt mycket när man vill se ett streck så gärna...
-
Jo, du är helt klart gravid, men jag tycker som Johanna här ovan att man skulle vilja se en tydligare stegring. För henne har svaga test betytt utomkveds, för mig "bara" ett väldigt tidigt missfall. Jag hoppas dina test blir starkare snart!jackieluckie skrev 2019-11-07 00:57:45 följande:
Jag tycker strecken är svaga och det skapar oro. Vill göra ett digitaltest när jag ändå har det hemma men då det fortfarande är före bim så vill jag vänta. Jag är orolig att jag inte är gravid men alla svar här om att ni tror jag är det skapar ett lugn
-
Det ser grått ut, och enligt mig blekt för att vara bim-3MamaRees skrev 2019-11-07 18:55:15 följande:
Åhh. :( Hur vet man det? Alltså vad är det för skillnad?
-
Ja nu ser det mycket starkare ut. Du har helt rätt att oro inte ger något. Stort grattisjackieluckie skrev 2019-11-08 02:41:02 följande:
Gjorde mitt digitaltest idag, bim -2 och fick ?gravid?. Jag kan faktiskt se en stegring på småtesterna med. Ingen drastisk men ändå en stegring, det är trots allt tidigt. Får avvakta lite och se. Ingen idé att oroa sig i onödan. Jag var så otroligt orolig när jag väntade sonen så försöker att tänka annorlunda nu. Tack för alla svar <3
-
Grattis! Vilken glädjeATO skrev 2019-11-08 11:45:47 följande:
Jag är på bim-3 tog mitt digitala som jag skulle göra på måndag men ni vet ju hur otålig man är.. O visst är det en liten där inne <3
-
Detta tror jag blir ett tydligt plus om några dagarNady skrev 2019-11-09 13:35:49 följande:
Vad tror ni? Bim-5 idag