• Daphodil

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

MissJibs skrev 2019-11-18 10:00:15 följande:
    Någon som ser något? Tycker mig ana något svagt.
    Ser inget här tyvärr
  • Daphodil
    Nikkilijo skrev 2019-11-18 09:45:56 följande:

Vad tror ni om dessa? Äl +12. Eventuell nidblödning i förrgår. Ser ett streck, men blivit lurad av skuggor av streck innan. Påbörjade fertilitetsutredning i veckan, men man kan ju inte låta bli att hoppas ändå!

Svårt.. jag ser ditt streck men tycker det ser spökigt ut. Testa igen imorrn!
  • Daphodil
    Stinaa87 skrev 2019-11-18 09:14:00 följande:
    alvinojuliansmamma skrev 2019-11-18 09:10:26 följande:

Ser väldigt positiva ut! :) Grattis!!! Gravkollen är väldigt svaga, ta ett digitalt så får du svart på vitt :D 

Tack fina ni! Bra tips om att den sorten är lite svag. Ska testa en digital också. Känns ganska galet detta :D
    Du gör ju som du vill, men detta är supertydligt och behöver inte verifieras med digitalt. Grattis!
  • Daphodil
    alvinojuliansmamma skrev 2019-11-18 09:12:51 följande:

Nytt test taget nu på morgonen... vad tror ni? Den undre bilden är något redigerad... 

Tyvärr, ser inget...
  • Daphodil
    LittleMommy skrev 2019-11-19 10:29:42 följande:

Halloj här inne. Tog ett test nyss,inom några sek visade de positivt men de försvann till ett svagt streck senare. Är det positivt eller luras de bara?

Jag vet ju att testen från apoteket är knasiga vad jag hört iaf.

Men kan de visa plus för att sen försvinna?

Är detta det du kallar "svagt streck"? För detta är ju ett plus.
  • Daphodil
    Zandylina skrev 2019-11-19 13:05:35 följande:

Vad tror ni om detta är ett babyplan extra tidigt som jag tog idag då jag är 10-12 dagar efter ägglossning. Jag ser streck och andra ser svagt men nu vill jag rådfråga er.

Gravid!
  • Daphodil
    Caacc skrev 2019-11-19 13:27:02 följande:
    Haft lite ilningar i livmodern de senaste dagarna. Tycker jag kan se ett svagt svagt streck. Vad tycker ni? Är i så fall i vecka 3+3 så extremt tidigt, jag vet..
    Ja detta ser ju helt klart suspekt ut =)
  • Daphodil
    Burken90 skrev 2019-11-19 14:08:33 följande:
    Hur blankt som helst eller hur ? :(

Får vänta tills mens dagen, men har haft rosa/brunt/röd blödningar för 3 dagar sen i 4 dagar, o jag brukar ALDRIG blöda rosa den första dagen , får hålla ut ! :)
    Ja, negativt tyvärr...
  • Daphodil
    barntokiggg skrev 2019-11-19 21:48:18 följande:

Tog precis ett test nu 2 dagar innan bim, vad säger ni??

Positivt! =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester