Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Hur tidigt kan man testa med det här testet? :)
Hur tidigt kan man testa med det här testet? :)
Jag som gjorde ett testa tidigt igår när man kunde se svagt svagt rosa ( inte morgonurin ) Och nu på morgonen med morgonurin ser jag ingenting ????
Nej, ägglossning kan aldrig ge utslag på graviditetstest.
Tog ett test i fredags på morgonen som jag tror visade positivt, är osäker. Tog sedan ett senare på dagen samma märke som visade negativt. Tog då även ett morgonen efter (dock annat märke men samma känslighet) som också var negativt. Har jag sett fel, kan någon tyda detta?? Kan det varit fel på det första?
[quote=80030260][quote-nick]Daphodil skrev 2019-11-12 21:38:43 följande:[/quote-nick]Detta är ju positivt, men om övriga varit negativa blir det ju väldigt förvirrande. Har du testat mer sen helgen?[/Tog ett idag också men negativt det också så börjar ju undra
Pga risk graviditeter och ev sjukdom som kräver andra åtgärder i tidig graviditet behöver jag bevisa för mig själv att jag inte inbillar mig allt jag redan känner så jag vågar kräva hjälp från sjukvården. Får nästan aldrig tydliga plus och av i princip alla gånger jag lagt upp bild här visade det sig att jag var gravid men förlorat dom. Så nu ber jag er göra de omöjliga och försöka se om ni ser nått eller om jag stirrar för mycket på ingenting. Obs tog testet mitt på dagen efter att ha hållt mig 3 h, 5 dagar innan bim.
Ha i åtanke att de alltid syns mer i verkligheten och från den redan dåliga bilden försvinner mer när man laddar upp här :$