• Daphodil

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

lillyarn skrev 2019-08-20 16:35:16 följande:

Positivt?

Ser inget tyvärr!
  • Daphodil
    lilagrodautanben skrev 2019-08-27 16:04:03 följande:

Fast det stämmer inte.. jag har trixar tiden test genom åren och när det är negativt så är det negativt. Om de ät är en skåra i testet så ser man det självklart om man trixar men finns ingen skåra så kommer inget upp med trix. Om det är en skåra från början är det lätt att se om man tar en ficklampa och lyser från sidan, då sybs en fördjupning i testet :) här är ett test jag trixat med som visar absolut ingenting.

Och ett negativt snott från Google när man sökte på negativa test. Också trixat med

Håller inte med. Finns en uppsjö av personer i denna långa tråd (ja jag har mycket fritid!) som trixat fram streck där det inte fanns några. Jag har själv också erfarenhet av detta. Det betyder i min uppfattning inte ett jota så länge inte strecket ses utan redigering.
  • Daphodil
    FlyMe skrev 2019-08-28 12:17:05 följande:

Eftersom jag har no chill what so ever när jag väl fått för mig något tog jag ett till test nu efter lunch. Alltså inte med morgon urin.

Kan det verkligen vara så starka spök eller vågar man tro på det?

Helt oredigerade bilder.

Detta är ett solklart plus
  • Daphodil
    Nicciz skrev 2019-09-14 14:29:09 följande:

På måndag! Har en lutealfas på 16 dagar. Tog ett nytt test nu på em efter att ha hållit mig i 3h. Det är ett från Apoteket hjärtat. Vad tror du om detta?

Gravid!
  • Daphodil
    cajsa2324 skrev 2019-09-26 06:18:25 följande:

Vad tror ni om dagens? Bim -2. De andra är från -4 och -3.

Ett tydligt plus! Ser ut att stegra lite också.
  • Daphodil
    Lutetzia skrev 2019-10-06 14:08:40 följande:

Ser ett ?spökstreck?, vad tror ni? Negativt? BIM -4 idag.

Positivt!
  • Daphodil
    frånochmeddu skrev 2019-10-15 17:41:00 följande:

Ingen?

Instämmer med ovanstående, redigerade tester går tyvärr inte att tolka.
  • Daphodil
    Majja92 skrev 2019-10-16 19:59:30 följande:

Vad tror ni? Tycker det känns svagare än igår så känns som att hoppet är ute denna gång :( ÄL +11

Jag har inte mycket erfarenhet av clearblue, men jag tycker, som du, att det har varit svagt för många dagar i rad nu. Så jag gissar tyvärr på spökstreck alternativt mycket tidigt missfall. Hoppas att det tar sig snart.
  • Daphodil
    mattias1985 skrev 2019-10-23 18:08:52 följande:

Vad tror ni om detta? Med tre dagar i rad. Förvisso på kvällen. Ska inte strecket vara lika starkt som kontrollstrecket? Tack!

Ser jättebra ut. Håller med Johanna här ovanför att du kan vara nöjd med den stegringen.
  • Daphodil
    Vicktess skrev 2019-10-29 10:18:03 följande:

Kan det vara ett streck man skymtar? Eller ett spökstreck/skugga bara?

Ser ut som ett tidigt plus! =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester