Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Positivt?
Positivt?
Fast det stämmer inte.. jag har trixar tiden test genom åren och när det är negativt så är det negativt. Om de ät är en skåra i testet så ser man det självklart om man trixar men finns ingen skåra så kommer inget upp med trix. Om det är en skåra från början är det lätt att se om man tar en ficklampa och lyser från sidan, då sybs en fördjupning i testet :) här är ett test jag trixat med som visar absolut ingenting.
Och ett negativt snott från Google när man sökte på negativa test. Också trixat med
Eftersom jag har no chill what so ever när jag väl fått för mig något tog jag ett till test nu efter lunch. Alltså inte med morgon urin.
Kan det verkligen vara så starka spök eller vågar man tro på det?
Helt oredigerade bilder.
På måndag! Har en lutealfas på 16 dagar. Tog ett nytt test nu på em efter att ha hållit mig i 3h. Det är ett från Apoteket hjärtat. Vad tror du om detta?
Vad tror ni om dagens? Bim -2. De andra är från -4 och -3.
Ser ett ?spökstreck?, vad tror ni? Negativt? BIM -4 idag.
Ingen?
Vad tror ni? Tycker det känns svagare än igår så känns som att hoppet är ute denna gång :( ÄL +11
Vad tror ni om detta? Med tre dagar i rad. Förvisso på kvällen. Ska inte strecket vara lika starkt som kontrollstrecket? Tack!
Kan det vara ett streck man skymtar? Eller ett spökstreck/skugga bara?