• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

mamma Linder skrev 2012-02-02 17:31:05 följande:
    nä inget blod utan bara lite brunt på pappret, men så var det sist när jag fick ma, bara lite brunt och sen på vul i v 6 så var det inget hjärta, tillbaka 2 veckor senare och då hade det skrumpnat.
    jag hoppas det inte är nån fara vännen !!! håller verkligen tummarna 
  • sweasmamma
    gempan skrev 2012-02-03 08:57:22 följande:
    Gummsan, Tack! Är det bara jag som ser något svagt där? Hoppas jag för mycket nu?
    jag ser också .. att du blöder behöver inte vara nåt,kan vara sköra slemhinnor eller genombrottsblödning !! fortsätt testa och se om det blir starkare 
  • sweasmamma
    Soffiie skrev 2012-02-03 08:22:13 följande:

Så här ser mitt äl test ut idag.. fjärde dagen det är starkt    vad är detta???
    alltså äl test kan visa en graviditet ,tom lite tidigare än gravtest ! men kan också på visa mens,fast så starkt i 4 dagar ..hmmm
  • sweasmamma
    Nelliepop skrev 2012-02-03 09:31:20 följande:
    God morgon tjejer!!!!

Fredag och vi är barnlediga hela helgen.. Vad ska man hitta på ??? Glad

Igår åkte min gubbe iväg o handlade lite.. När han kommer hem skiner han som en sol.. Jag fick äran att köpa första bebis sakerna sa han o tog upp något ur påsen.. Han hade köpt sängkläder till bebisen. Var super rea o kostade 10 kr st... Han var så gladGlad Hjärta

together  Super grattis till dig/er.. {#emotions_dlg.flower} 
    nä va myyyysigt !!!! aaahhhhh =) det är kärlek det =)
  • sweasmamma
    Nelliepop skrev 2012-02-03 09:40:09 följande:
    Vi har 17 - ute nu....
    mm vi har -15 tror jag ,men känns som -20 enligt vädret i mobilen =)
  • sweasmamma
    Momtobee skrev 2012-02-03 10:18:14 följande:
    Jennie. Vad har du för vovve som klarar den kylan? Min har supervarmt täcke men får sån köldkramp i tassarna... -13 grader
    vart i landet bor du ?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester