• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

angie91 skrev 2012-02-06 14:34:33 följande:
    hmmm mått heövete sen i lördags... vart rökfri en m¨nad.. nu syndar ja me ETT paket... e dock bestömd.. ska int bli fler
    bra=) angie,kan du trixa lite med mitt?? tror det är spök men ändå... =)
  • sweasmamma
    alexander2011 skrev 2012-02-06 14:47:19 följande:
    sweasmamma: ser tyvärr ut som som ett vitt sträck o färg bredvid :S men jag hopashoppas att jag har fel
    ja men det är det nog alltså .JAG tror ju inte jag är gravid nu .. blev bara paff! men något vitt ser jag inte irl iaf men.. äh det är la bara spök!! =)
  • sweasmamma
    angie91 skrev 2012-02-06 14:51:01 följande:
    swea : nått e de!! man ser juh ett klart o tydligt streck!! hoippas de e rätt sorts streck!!
    såå ja har vart borta sen typ fredags.. har ja missat nått???

alltså jag har ju haft mens... sen starka äl test i 2 dagar sen såå öm i livmodern samt ryggslutet osv så jag testade för skoj skull och fick detta!!?? fattade inget men .. fötterna på jorden ,undrar annars varför man få ett sån streck DIREKT..och att det håller sig kvar !! och kan man bli öm i livmodern av äl?? och lite illamående?
  • sweasmamma
    angie91 skrev 2012-02-06 14:59:08 följande:
    swea: ja ssåg juh hur dina tester såg ut innan mensen.. o nu detta... risken finns ju att du haft en blödning även om du e gravid?? 
    ja hade mens 2 månader när ja va gravid..
    men självfallet såå kan de ju vara annat ocksååp.. e juh ingen expert :P
    nej alltså ... det måste nästan vara annat annars hade ju testet vatt starkt plus att jag har äl flytningar nu mäsrkte jag .. tror jag ... rtikliga flytningar iaf ,ofärgade och vattniga typ !!
  • sweasmamma
    angie91 skrev 2012-02-06 15:04:03 följande:
    ok... :P haha ja börjar snart hata på alla tester isf.. :P hur ska man va säker på plus när alla visar spök???

ja hoppas för dig!!!
    ja men alltså jag har haft ett par med skuggor men denna gången va det ju verkligen ett streck!!! men säääkert tönt-spöjk-skit !!!! ha ha
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-02-06 18:12:55 följande:
    Leonie: ja inget med seriös tanke om graviditet utan ja... Ni vet! Ser ett smalt streck. Aldrig fått ngt alls på dem. Men det är också omöjligt att det är ngt, haha!!
    typ som jag då !!!

åh jag känner mig såå konstig i kroppen ,sjukt öm i livmodern,den känns liksom tung !! 
  • sweasmamma
    angie91 skrev 2012-02-06 19:06:04 följande:
    mellan 23 o 26 dagar..
    min mens sluta i förrgår
    jag får utslag ca dag 8 el 9... efter att mensen börjat och jag har vanligtvis 24 dagar så du ska börja testa ganska direkt... du får la också utslag dag 7-9 då 
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-02-06 19:13:24 följande:

ser ni ngt?

jaa.... =) men .. när har du bim då 
  • sweasmamma
    Zelmilainen skrev 2012-02-06 19:21:10 följande:
    angie: din lutealfas torde ju vara på 12-13 dgr med tanke på din lite kortare cykel (vanligast e 14dgr vid 18dgr cykel). ja skulle börja testa på dag 8, om din lutealfas är 13 dgr borde d bli utslag dag 12 med en cykel på 25dgr. men börja dag 7 om du e osäker.

knasten: ja tycker mig se ett smalt (??) streck eller antydan t ett iaf 
    ja alltså jag brukar ha 14 dagar lutenfas tror jag .. och jag fick pos utslag igår dag 8.. så då har jag bim 19... hmm trodde jag skulle ha typ 21.e eller 22
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester