• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

gempan skrev 2012-02-03 14:35:29 följande:
    Ska försöka :) bm-mottagningen har dock telefontid 10-11 så jag får nog lugnt vänta tills på måndag med att ringa. 

Det här känns nästan orättvist dessutom. Första försöket. Ni är så otroliga som kämpar på! *styrkekramar till er* 
    nä men sluuuuta !!!! det är la lika efterlängtat det =) bry dig inte om teletiderna,prata in ett meddelande,dom kommer ringa upp dig 
  • sweasmamma

FULLT UTSLAG PÅ ÄL TESTET !!!! mys ikväll alltså =)

nu ska jag läsa igenom allt alla skrivit då jag varit borta i 2 dagar =) 

• sweasmamma

2 riktigt positiva äl test igår =) möe för ett par dagar sen sen igår somnade vi !!grrr,och svärmor på besök så inte såå lätt MEN vi gick ut i förrådet imorse =) ha ha

• sweasmamma

hej tjejer. behöver er hjälp!!

har ju haft mens,för en v sen !men starka äl test och igår positiva samt idag mkt mkt starkt test

jag har såå ont i svanken,mår liiite illa fast hela tiden,en tyngdkänsla och öm i livmodern precis ovanför venus berget. tog ett grav test för skoj skull och syntes väl ett extrastreck men bara genom genomlysning ,svårt att få med på kort men ...man ser det tydligt irl...WTF??? 

• sweasmamma

all trixning välkomnas.. 

men inbillar jag mig ??kom direkt ,detta är fotat efter ca 5 min sen kollade jag efter 2 timmar... fortfarande ser man ett streck  

• sweasmamma
    BebisVagga skrev 2012-02-06 12:26:06 följande:
    behövs nog ingen analysering på detta.. inte heller någon redigering.. e så tydligt så
    grattis=)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester