• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten83 skrev 2012-02-08 11:15:51 följande:
    kul att du gillar dem!! De är supersöta på också! :) Välkommen o beställa när du vet vad du vill ha. Det finns ju massor av tyger att välja på så du kan ju fundera på om du vill ha klassiskt som moln eller du är retro och vill ha brun och orange eller om du gillar ngt speciellt mönster?
    dom med molnen va ju supersöta men kanske nåt annorlunda. min tös går i skinnjacka,coola jeans och enkla tröjor,eller uggstövlar samt strumpbyxor och pälsväst .. lite tuffare liksom så det vill jag ha =) ska kika lite så återkommer jag 
  • sweasmamma
    sweasmamma skrev 2012-02-08 11:10:25 följande:
    alltså . jag VET ju att jag INTE är gravid..än =) ha ha

men jag är så sjukt öm i livmodern och mår lätt illa,känner mig inte 100 % okej alltså . funderar på om man skulle gå till dr kanske! igår högg det ett par ggr så fort jag reste mig upp gjorde så ont att jag knappt kunde andas,och idag sjuuukt öm,precis ovanför venusberget liksom.....

ingen som har en idè om vad det kan vara ?? kan det ha med ÄL att göra?? 
    puffar lite så ingen glömmer mig =)
  • sweasmamma

jag ser också en svag skugga =) så man vet ju inte !!

knasten !! ja det kan vatt det men ägget skulle släppt senast igår då... ff öm ju !! hmmmm 

• sweasmamma
    Niicesara skrev 2012-02-08 14:24:09 följande:

Som vanligt så är det en urkass bild men nu behöver jag nog inte tveka längre. ;)
    Köpte ett vanligt och ett digitalt och båda är positiva! :D
    Nu en fråga - har rätt ont i magen, framför allt när jag reser mig upp. Är det normalt såhär tidigt i en graviditet? Eller bör jag vara orolig?
    grattis!!! ja det är mkt normalt, det är livmodern som växer ...täjer liksom ut ligamenten livmodern hänger i 
  • sweasmamma
    popcornplaya skrev 2012-02-08 14:32:33 följande:
    Borde visat starkare på äl+12 om det vart äkta.

Har menskänningar också, bim är imorgon så mensen lär nog komma som en klocka....  
    aha okej ja men mååånga får starka test innan bim men vanligast är efter bim ju . men jag är som du ,har fötterna på jorden !
  • sweasmamma

alltså är det någon som haft som jag har*??? öm liksom i livmodern ut liiite till höger,mår illa men inte så jag behöver kräkas!oerhört trött och allt känns som ett stort projekt !!

ev förhöjd temp men inte feber...är ju rädd för en infektion eller dyl =(

ni som har ätit borago!!!ös på med era erfarenheter!!! =) 

• sweasmamma
    ledarsuggan skrev 2012-02-08 14:40:56 följande:

Har nog fått svaret, testade att redigera lite!
    grattis
  • sweasmamma
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-08 14:47:19 följande:
    Även det sa den BM jag hade att det inte spelade någon roll. Hade jag inte ätit det tre månader innan graviditeten behövde jag inte börja äta det när jag blev gravid heller Förvånad
    jaså ... dom säger att man äta som gravid ju ..hmm konstigt 
  • sweasmamma
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-08 15:04:03 följande:
    Precis. Men tydligen var det viktigast innan man ens vet om att man är gravid. Varför vet jag inte då det sägs att allt man gör innan man vet att man är gravid inte kan påverka embryot. Men ja ja
    nej nej men kan ju påverka dig med extra trötthet osv...
  • sweasmamma
    Jess86 skrev 2012-02-08 15:22:30 följande:
    Frågar igen, är det någon här som plussat på ÄL+7? :)
    finns ju dom som gjort det så varför inte .. testa på =) sen kan det ju bli falskt negativt . kram 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester