Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Är detta positivt? Mest så jag inte ser i syne...
Är detta positivt? Mest så jag inte ser i syne...
Bättre bild, syns så mycket mer irl än på bilderna här på fl
Tog detta idag :)
Kunde inte hålla mig! Tog ett nytt CB testa tidigt nu precis och strecket kom direkt! Tog då ett vanligt test från apoteket och det dök upp ett till streck.
Kunde inte hålla mig så tog ett CB med veckoindikator och efter vad som kändes som en evig väntan så visade den Gravid 1-2 veckor!
Wow alltså! Kan inte fatta det är helt skakis nu!
Har sån himla mensvärk sen igår så nu är man ju rädd för missfall men läst att mensvärk är vanligt så håller tummarna!
Kommer inte kunna hålla mig till julafton så kommer berätta för sambon ikväll när vi båda kommit hem efter våra bestyr <3
Bättre bild här.
Från bim-3
Digitalt test nu på morgonen???????? helt otroligt!! Clearblue early med svaga streck stämde. Och detta är innan bim, typ bim-4??? Hur berättar man för sin sambo på ett roligt sätt???
Gråbild. Ser ni?
Hej på er nu vet jag inte vad jag ska tro! I går för två veckor sedan hade jag misfall! Jag var i fredags hos gyn och fick göra ett gravidtest på plats för att se om jag hade rester kvar men det visade negativt hos de ! Jag hade ägglossnings tester hemma och visade den 18-19 som starkast så jag tror hade ägglosning då! Nu tog jag ett graviditets test och efter 3 min visar detta ! Vad tror ni kan det verkligen va sant ? Obs ingen redigering på bilder ! Bara vanligt kort
Här är mina bilder från ägglosning också det va för 18 och 19 som starkast
Någon som använder graviditetskollens tester nu? Och som fått falska positivt?
Jag tog ett test ikväll för skojs skull, fick detta nedan. Jag som trodde ja nyss hade äl haha.
Måste väl vara spök? Ska ta ett nytt till morgonen.