• Daphodil

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Planerar2020 skrev 2020-01-04 09:00:53 följande:

Helt omöjligt att få med på bild och särskilt med FLs upplösning men där finns en svag linje! ???? kan se antydan till röd färg på linjen också så inte bara en skugga! ÄL+9 idag ???? någon som kan skymta?

Ja, detta skulle kunna vara något
  • Daphodil
    Pusstuss skrev 2020-01-04 19:34:42 följande:

Det är antagligen inget men kan inte släppa att jag ser en skugga? Bim-4

Ser ut som ett spökstreck för mig tyvärr
  • Daphodil
    Sia2019 skrev 2020-01-05 11:39:16 följande:

Någon som ser??

Jag ser men det ser snett ut. Kan du ta ett till?
  • Daphodil
    Lovisa1 skrev 2020-01-05 16:49:08 följande:

Blev ett sånt här test istället så man slipper tyda strecken ????

Stort grattis!
  • Daphodil
    Staafso skrev 2020-01-06 10:55:35 följande:

Fick detta imorse... är det positivt? Bim -5.

Ja, positivt!
  • Daphodil
    nufårvise skrev 2020-01-06 16:35:59 följande:

Morgonens test.

Jag har definitivt streck ögon ;)

Nej, ser inget här tyvärr
  • Daphodil
    Spegelbilden skrev 2020-01-06 17:19:13 följande:

Denna bergochdalbana av hopp och förtvivlan! Är på bim-4 och har testat i fler dagar (kan inte hålla mig). De senaste dagarna har jag fått ?spökstreck? på testlagrets stickor och det har ju såklart gjort att jag fick upp hoppet om att det var riktiga streck och att de ska bli starkare, vilket de inte blivit (fören nyss). Bifogar bilder på testet jag nyss tog. Grejen är att jag åkte till apoteket idag för att köpa ett CB ?testa tidigt?. De var dock slut så köpte ett digital istället som jag testade negativt med för tre timmar sen. Och nyss fick jag alltså ett lite starkare streck med testlagrets, som gjorde att jag fick upp hoppet igen. Tänker dock att det antagligen borde va spökstreck eftersom att jag testade negativt i morse med testlagrets och sen negativt med CB vid lunch. Men hoppet är ju det sista som dör. Eller va säger ni?

Ser något på nedersta och skulle fortsätta testa med samma märke kommande dagar. Spännande!
  • Daphodil
    Önskarbebis2020 skrev 2020-01-09 08:16:54 följande:

Vad säger ni?

Är predictor early på ÄL+11

Ser positivt ut
  • Daphodil
    Banuni skrev 2020-01-09 12:46:52 följande:

ÄL+9, BIM-6

Har mycket molvärk så kände för att ta ett test trots att det är väldigt tidigt. Kan nog ana något men osäkert, vad tror ni??

Ser inget alls här
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester