• Daphodil

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Banuni skrev 2020-01-09 14:17:54 följande:
    Solros2 skrev 2020-01-09 13:25:37 följande:

Ser tyvärr inget här

Inget här heller? Kanske mensvärk då....
    Nej, tyvärr ser detta blankt ut för mig
  • Daphodil
    AKATS skrev 2020-01-09 16:22:14 följande:
    Ja... det borde väl inte bli spökstreck på 3 st i rad heller? :/ Tycker det här är så svårt
    De ser svagt positiva ut men utan stegring, så jag skulle gissa att det är en graviditet som "släppt" tyvärr.
  • Daphodil
    Banuni skrev 2020-01-09 17:09:03 följande:

Ah jag förstår! Ja. Väntan är seg...

Det hoppas jag med. Men alltså. Inbillar jag mig? Killen ser också en svag röd skugga. Är vi helt koko i bollen? XD

Jag ser inget här tyvärr
  • Daphodil
    Chaaaafoooorrrr skrev 2020-01-09 17:38:33 följande:

Ingen som ser något?

Jag har ingen erfarenhet av clearblue men tycker det ser positivt ut!
  • Daphodil
    Banuni skrev 2020-01-09 18:29:33 följande:

Jajaja jag har förstått att Du inte ser något. Tack för din åsikt återigen. Himla bitter är du

Jag visste inte att jag redan svarat på ditt test. Håll god ton är du snäll.
  • Daphodil
    Septemberpyre skrev 2020-01-10 07:46:28 följande:

Behöver lite hjälp här. Är idag på äl+11. Testade igår (äl+10) med Graviditetskollens tidiga test. Fick svaaaagt positivt på morgonen. Fick sedan ganska starkt utslag på eftermiddagen. Tog ett cb digital på kvällen men hade då endast hållt mig en timme så det var inte särskilt koncentrerad urin, det blev negativt. Imorse tog jag ett nytt med grav.kollen och får fortsatt positivt men inte lika starkt som igår em. Känns inte som jag kan lita på dessa test.. någon med erfarenhet av grav.kollen?

Äl+10 morgon

Äl+10 kväll

Äl+11 morgon

Jag har använt grav.kollen och tycker de är bra, de har aldrig gett ett tydligt plus (såsom jag tycker dina är) utan att det varit något. Jag skulle säga att du är gravid.
  • Daphodil
    Septemberpyre skrev 2020-01-10 11:58:20 följande:
    Sagt och gjort, och visst är jag gravid! :D jag verkar ha starkare hormonhalt på dagen och eftermiddagen hehe. Kommer ändå fortsätta testa och se att det ökar i styrka. Tack för titten!
    Missade detta. Grattis!
  • Daphodil
    Önskarbebis2020 skrev 2020-01-10 12:51:00 följande:
    Predictor early som stegrar, är på ÄL+12 idag. När skulle ni ha vågat er på ett digitalt test? Tänker att predictor mäter ju typ 10 och digitalt 25...
    Du behöver ju absolut inte ta något digitalt i bekräftande syfte, för gravid är du. Men jag förstår att det kan vara kul att se ordet i skrift. Grattis!
  • Daphodil

[quote=80159695][quote-nick]anonymort skrev 2020-01-12 17:04:58 följande:[/quote-nick][/quote]

Negativt för mig tyvärr..

• Daphodil
    Adirfa skrev 2020-01-12 10:40:33 följande:

Idag är det mycket tydligare . 9-10 dpo / efter ägglossning.

Grattis!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester