• Daphodil

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

elin92 skrev 2019-12-04 17:29:27 följande:

Hej hoppar in i tråden. Vad tror ni om det här? Inte morgonurin, tog tester nyss.

Ser inget här tyvärr
  • Daphodil
    Frökenu skrev 2019-12-05 06:28:58 följande:

Nu vågar jag tro att mina spökstreck ändå inte är det utan positiva streck ??

Absolut! Grattis!
  • Daphodil
    Matrix123 skrev 2019-12-05 00:01:24 följande:

Antar att min mens jag hade i 2-3 dgr var ett tidigt missfall då alla symtom har försvunnit helt också..

Första var i måndags em och det andra är nu ikväll.

Ja, jag skulle också tolka det som det. Fy så tråkigt, men du vet i alla fall att kroppen kan. Och kanske hellre missfall nu än om 10 veckor. Så tänkte iaf jag när det hände mig. Lycka till nästa gång <3
  • Daphodil
    Katwi skrev 2019-12-05 08:36:29 följande:

Hej.

Jag tror jag plussade igår morse, ett svagt rosa streck. (bim +3 igår)

Har känt lite graviditetssymptom och jag och min man blev ganska spralliga.

Men så nu på morgonen när jag tog ett nytt test så visade det sig inte alls något andra streck.

Har dock inte börjat blöda. Så än så länge tyder det inte på tidigt missfall.

Är det bara att vänta som gäller? Eller kan det visa positivt ena dagen och negativt andra? Mitt urin var för övrigt väldigt mörkt igår när jag testade, medan det idag var ljust.

Bifogar bild på det positiva testet.

Tack för svar :)

Vad konstigt, för ditt test är starkt positivt och hormonet försvinner inte så snabbt även om det vore ett missfall. Ta ett till test i em eller imorgon.
  • Daphodil
    knorvan289 skrev 2019-12-05 11:43:06 följande:

Okej, hjälp mig med detta är ni gulliga! Jag fick missfall för drygt 3 veckor sen, tog ett test för tre dagar sen som visade negativt (det undre på bilderna). Och idag tog jag ett till test, mest för kul skull då jag inte har en aning om när/om jag haft ÄL, men vi har haft sex sedan 3 dagar efter jag slutade blöda. Jag vet inte om jag är helt koko men är det inte ett litet streck på det övre testet?

Jo, jag ser också något =)
  • Daphodil
    Obalem skrev 2019-12-06 14:01:26 följande:
    Negativt eller bara för tidigt? Äl+9/10
    Ser negativt ut tyvrr
  • Daphodil
    Hoppas96 skrev 2019-12-07 08:44:20 följande:

Dagens test på BIM.. Inga spår eller tecken på mens.

Jag själv tycker att jag anar ett streck. Sänker jag ljusstyrkan på bilden ser jag mer. Det jag funderar på är om jag kan vara "låghormonare". Blev gravid när jag var 18 och förstod det ganska snabbt så testade mig hos UMO runt BIM och det visade negativt. När mensen inte kom gick jag tillbaka 2v senare och då var det plus. Så det är ju en möjlighet, eller så har ägget bara inte fäst, fast jag tycker ändå testet är starkare idag än igår?

Ser fortfarande negativt ut för mig
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester