• Daphodil

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Virrevarr skrev 2019-11-29 07:38:19 följande:

Jag är Bim -2, testade m ägglossningsstickor denna månaden o fick noll svar förrän typ peaken. Kanske är låghormonare? Iaf, testade denna stickan idag, vad tror ni???

Ja, detta tror jag på =)
  • Daphodil
    Buzzanonym1 skrev 2019-11-29 20:12:45 följande:

Tog detta nu på kvällen är det positivt eller bara en skugga tror ni?

Positivt!
  • Daphodil
    Seniorita skrev 2019-11-29 20:59:12 följande:

Ser ni något eller är jag paranoid?

På nedersta anar jag något, hoppas det är starkare om några dagar!
  • Daphodil
    Matrix123 skrev 2019-11-29 21:03:23 följande:

Höll mig i ca 5 timmar innan jag testade nyss, bim på söndag som sagt. Killen ser ingenting men skickade bild till min kompis som säger att det ser exakt ut som hennes gjorde då hon blev gravid så är kluven..

Tror på plus här
  • Daphodil
    Daphodil skrev 2019-11-29 21:03:22 följande:

På nedersta anar jag något, hoppas det är starkare om några dagar!

Fast nu ser jag att detta är redigerat ut, är det så? Isåfall tar jag tillbaka det jag sa, då jag inte tycker redigerade går att bedöma öht
  • Daphodil
    Emmiealina skrev 2019-11-30 08:55:42 följande:

Tror precis jag plussade! Äl+10 och jättejättesvagt plus... något som syns här? Vet ju att upplösningen brukar bli lite dålig. Tror jag kan ta detta som ett plus iaf då jag testade tokblankt dagarna innan. Har haft två tidiga missfall innan så nu hoppas jag detta plus blir starkare!

Hoppas inte på spök bara och att man blir jättebesviken sen!?

Ja det ser ut som ett tidigt plus!
  • Daphodil
    Matrix123 skrev 2019-12-02 08:03:50 följande:
    Tog CB digitalt igår och stod ej gravid... trots utebliven mens och illamående, konstig mensvärk i två veckor och ömmande bröst från helvetet.. :(
    Vad tråkigt. Har du tagit fler färgtester? Ökar de i styrka?
  • Daphodil
    Daelviss skrev 2019-12-02 18:14:01 följande:

Jag var så smart och skapade en egen tråd innan jag hittade denna så jag lägger upp här också. BIM-4 nu, och jag kunde inte hålla mig efter illamående under dagen och galet ömma bröstvårtor. Vad tror ni? Mer rosa streck i verkligheten.

Solklart positivt!
  • Daphodil
    Matrix123 skrev 2019-12-02 20:18:35 följande:

Varför får jag aldrig med allt i ett inlägg...

Hur som haver undrar jag om jag är gravid eller inte? Om jag lyckats få spökstreck på 3 olika test?

Du är tveklöst gravid, men (och jag är ledsen om jag låter okänslig nu) frågan är om det går framåt? Man hade velat se ökande styrka på testen, och helst inga blödningar... Jag håller tummarna för dig.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester