Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Min måncykel är oftast 32-33 dagar så ska ha mens isåfall om 3-4 dagar ????
Min måncykel är oftast 32-33 dagar så ska ha mens isåfall om 3-4 dagar ????
E d här helt blankt? Bim-7-8. Osäker.
Hej alla! Jag har bim-6/8 idag och undrar om det är förtidigt för att göra ett RFSU sticka test imorgon bitti?
Har molande värk vilket jag aldrig har innan mens mer än dagen innan samt illamående och har haft ömma bröst sen ägglossningen den 6/12.
Är det för tidigt?
Vi vill gärna plussa här hemma
Har en normal skulle jag säga, har alltid prickat in mens på exakt den dagen jag ska ha det.
Har testat idag med, jag ser vart konturerna på testet ska vara för positivt men ska vänta tills på onsdag morgon om jag har det tålamodet! ????
Ny bild lite tydligare med rfsu test / hoppfull
Hej!
Lite förvirrad här då jag fick detta test på bilden igår väldigt svagt såg de ut som, ett apotekets egna test. Testade idag med rfsu och var helt blankt är på äl+11 idag. Är detta ett sånt där spök som alla pratar om här inne???
Provar här då det är många som är aktiva här.
Någon som vet hur tappen/underlivet känns när man blir gravid? Igår var jag på äl+7 och när jag och sambon hade sex så kände både jag och han att jag var sååå mycket trängre än jag brukar, kändes nästan konstigt för mig, och han sa att han stötte i livmodern så det nästan gjorde ont för han, han kom ändå inte in som han brukar och ändå kände han tappen så mycket (har aldrig känts så förut för nån av oss) någon som har erfarenhet av detta? Hoppas så mycket på en graviditet så jag analyserar allt xD
Sofiaakarin
Hej jo det är önskan men har rjst blöda som mens ????