• Hallonbilar

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

haha nu är jag en av dom som får pos och fortsätter testa desperat och tjatar, lol. men oavsett så mailar jag några till dig i dag, du har ju haft ett helvete med, och jag har många, tycker man ska hjälpa sina medmänniskor när de behöver det <3

• Hallonbilar
    angie91 skrev 2012-02-23 07:42:54 följande:
    du e söt o underbar! vet du de!! känner nästan för att ta en roadtrip o ge dig en kram... Hjärta 
    detsamma, du ska vara stolt att du är en sån underbar människa full av empati och förståelse, är glad att jag lärt känna dig <3
  • Hallonbilar
    Freja0811 skrev 2012-02-23 07:46:50 följande:
    Trodde mensen kom igår, men var endast lite när jag torka mig igår morse, sen inget mer alls..
    Tog test i morse. Dock neg i mina ögon, så mensen dyker väl upp någon annan dag.
    är inte säker om jag ser ngt kanske. 
  • Hallonbilar

testade att trixa men jag kan inte mitt första försök, tror jag ser ngt litet där, bättre att proffsen tar över :)
  • Hallonbilar
    angie91 skrev 2012-02-23 07:50:18 följande:
    awww nu vart de ttårar i mina ögon..  <3 gld att ja lärt känna dig med! <3
    vilka grinhormon monster du och jag kommer bli :) riktigt längtar <3
  • Hallonbilar
    safini skrev 2012-02-23 07:51:57 följande:
    Har följt er länge nu och känner med er allihop.. <3 Hallonbilar: ser helt klart positivt ut, så har de visat de ggr jag har varit gravid :)  
    Jag hoppas på ett plus denna gång!! Har inte blivit något plus på två år, men denna gången tror ja att ja för första gången kände av ÄL ordentligt :) Enligt uträkningar ska ja inte ha den förrän i morgon, men i går hade ja som mensvärk, klara flytningar, hade mer lust och det liksom ilade neråt i magen, nu ömmar brösten en del? visst var det väl ÄL? hade iaf sex igår, och låg med kudde under rumpan i en halvtimme.. haha ;)
    Är superlöjlig (men testgalen) så ja tänker börja testa den 27 fram till BIM.. :) Håller tummarna för alla att ni får stora fina härliga plus! Och det är jättekul att läsa det ni skriver! Hoppas de är lugnt att ja hänger på här :) 
    du är så välkommen, vi följer dig gärna från testdag ett till pos, med glädje, lycka till och varmt välkommen!
  • Hallonbilar
    angie91 skrev 2012-02-23 07:58:01 följande:
    ja har 3 hemma... men va nyss på toa :/
    låter fånigt men kan du hålla dig till 12 så testar vi tillsammans :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester