• Hallonbilar

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten83 skrev 2012-02-23 08:32:12 följande:
    jag har ju testlagret hemma så jag smygtestar lite för mannen.. muahahah! Men jag blir bara ledsen av dem.
    har du testat nu? isf ill du visa?
  • Hallonbilar
    angie91 skrev 2012-02-23 08:41:03 följande:
    hallonbilar : 
    ^^ du e söt du .. ska vi testa 11.20 nu ist för 12? :) hehehe :P ^^

fattar int hur man kan lipa t buffy?? :O 
    vi kan vänta till 12 om du vill <3 hah jag lipar åt allt känns det som, såg sienna millers mage härom dan och grinade haha
  • Hallonbilar
    sweasmamma skrev 2012-02-23 08:42:23 följande:
    nej inte testat !!! idag kommer det lite rosa-blod typ på pappret när jag torkar mig , tappen ff stängd och bakåtvänd..hmpf!! tror jag ev gör så här.... jag köper ett test imorgon och är det neg så är det !!!

har inte riktigt så ont som igår,får se hur jag känner mig i em ! men ska ta ledigt från jobb imorgon och ha heldag med dottern . shopping och badhuset samt bakning är utlovat =) 
    min tapp är fortf stängd med
  • Hallonbilar
    Knasten83 skrev 2012-02-23 08:46:20 följande:
    okej, men ta det lugnt också!!
    Jag får fortfarande neg på testlagret så jag börjar så smått inse att jag fått massa spökisar, eller kommer det snart en blödning som betyder ett tidigt mf.

Vill satsa på ny kula nu, inte gå o va ovetande!!

hihi, jo jag testade när jag vaknade... bild på väg!

yay

• Hallonbilar
    Knasten83 skrev 2012-02-23 08:47:09 följande:
    nördig man är... fick tårar i ögonen när jag såg klippet på Prins Daniel när han berättade om lilla prinsessan!!!
    haha samma här :)
  • Hallonbilar
    Knasten83 skrev 2012-02-23 08:49:18 följande:
    här kommer morgonens t-lagret....
    jag kan inte testa men ska försöka

• Hallonbilar
    Hallonbilar skrev 2012-02-23 08:52:22 följande:
    jag kan inte testa men ska försöka
    trixa menade jag ju meh!
  • Hallonbilar

kankse bättre låta experterna kolla jag tycker mig se ngt svagt men jag har ju bara picasa och kan inte med det så
    bra alls, det var ju mkt färg på occh det kan jag inte fic´xa bort men jag tycker mig tro se ngt svagt, mitt namn står där för jag stal din bild blir så automatiskt. jag ljusade väldigt mkt med

• Hallonbilar
    Knasten83 skrev 2012-02-23 09:00:12 följande:
    äsch, går inte att trixa... neg ju... funderar på att se fram emot en ev ny ägglossning istället!! Skit i detta!
    Gråter blir så ledsen för din skull :(
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester