• Hallonbilar

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

men gud ur jag skriver, har ögon infektion så bokstäverna tycks ha flyttat på sig :)
    vad jag menade angie att jag kan skicka mer tester eftersom jag beställt så många, vet ju hur jobbigt det är att vänta och längta, har ju beställt 40 st haha skicka bara din adress igen har råkat radera den 

• Hallonbilar
    Eliasmamma skrev 2012-02-23 06:23:15 följande:
    Det ser positivt ut i allafall, mitt var typ lika svagt och min son är 4 månader håller tummarna för dig
    tack ni har ingen aning om hur glad ni gör mig,< kan kl bli 12 ngn gång! :)
  • Hallonbilar
    Tikka1986 skrev 2012-02-23 06:49:02 följande:
    hallon: tycker att det mittersta på dom små bilderna syns otroligt bra! visst dom andra syns det oxå på absolut men blicken faller direkt på den mittersta bilden. hoppas verkligen för din skull :)
    jag vet helt seriöst om vad jag gör om testlagret visar neg, posten kommer och jag ska ta en chailatte nu sen inget mer, visst borde det vara positivt då? inte kan man spöka på miljoner test och sura hcg tanten var ju mest arg att jag krävde akuthcg så hon gormade att du blöder du har 5 hcg, vilket jag senare såg var normalt med för låghormonare allt från 5-100 är normalt i min v,

jag har ju fått kraftigare streck efter det med, inget ont blöder jättelite...ärbara rädd att testlagret kommer visa noll, men jag visar er så fr ni kolla åt mig <3 tack för dina lyckönskningar.

• Hallonbilar
    Meeee skrev 2012-02-23 07:04:33 följande:
    nä, inget idag heller. :/ kan man inte bara få de där strecket så de e klart sen. Blir ju dyrt att skaffa barn om jag ska göra slut på 20 gravtest varje månad ;)
    Kyss
  • Hallonbilar
    Nelliepop skrev 2012-02-23 07:05:20 följande:
    Jag bor i östergötland...

ja jag har inte spytt på 2 dagar nu.. Glad helt bra mår jag inte. men mycket bättre.. Men får ju stoppa i mig lite piller 3 gånger per dag...

Ska vi behöva vänta till söndag??? hur kan du??? Flört    
    jag är så ledsen över vad dåligt du mått, kan inte ens sätta mig in i det, men en kram får du! kram! Kyss
  • Hallonbilar
    angie91 skrev 2012-02-23 07:13:04 följande:
    ska ja skicka min adress ? inboxar :)
    säg till om ja ska trixa :) KRAM  
    trixa loss och inboxa mig adressen <3

sitter och tokgrinar oöver vickans dotter som äntligen kommit, fan bad glad jag blev och rörd, har lite i smyg väntat på vad det skulle bli :) 
  • Hallonbilar

det går ite att ta de i mitt galleri har ju 3 stora fina cb där :) men det är ok all trix uppskattas <3 tack igen gumman :)

• Hallonbilar

Angie: men du tror det är pos, har du ngnsin sett så starka spöken? har ju som sagt inte ont alls blöder lite fast lite koagulerat i bland inte ofta. ngn sa att det såg ut som spök, och jag har tittat på mitt galleri hundra ggr och jag tycker de är positiva men samtidigt är jag så rädd för att testa med testlagrets, låter ju inte klokt men hcgtanten knäckte mig ju totalt.vill även säga att du tar dig så mkt tid för mig, det gör ni alla och jag uppskattar det enormt, det är ju inte länge kvar till 12 så då vet jag ju.

positiva iaf är att oavsett så ska jag flytta jag kommer klara mig, han kommer ta sitt ansvar, det är jag övertygad om men jag kan inte leva men en man som behandlar mig så  illa, skulle jag sen vara gravid tänker jag behålla och jag vet att jag klarar mig ensam <3

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester