• Hallonbilar

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

kiara skrev 2012-02-23 09:01:57 följande:
    Knasten: jag tror inte att testlagrets tester är dina vänner....verkar vara jättebra för många men om jag var du skulle jag skita i dem nu,och köpa annat märke i smyg för mannen.....mohahahah ; )
  • Hallonbilar
    Knasten83 skrev 2012-02-23 09:07:09 följande:
    kraaaam...

När kommer dina tester??? SJukt nyfiken!! 
    mellan 11-11-15 XD

pratade med bm hon sa att hcgt kan öka fast man fått missfall och mitt plus inte betydde ngt! vad fan är det som händer? jag orkar inte med denna berg och dalbana, har jag fått missfall iaf? ringde för att höra om det var ok nu när jag fått typ 3 ggr starkare plus och får detta till svar, hon skulle ringa kk och fråga hur länge hcg stiger och ger starkare plus, kan detta stämma, jag blöder ju inte ens en matasked i dag inget ont ingenting, men tillslut blev hon irriterad på mig och jag är ju så förtvivlad så jag lade på, löjligt av mig men jag orkade inte få kastat i ansiktet att starkare test är mf

• Hallonbilar
    Tyyrisen skrev 2012-02-23 09:25:27 följande:
    Hej tjejer!
    Jag har följt er här ett litet tag i smyg, vilket härligt gäng Glad
    Själv har jag inte haft något att birda med fören nu.. tror jag....
    Jag äter cetazette, men har de senaste veckorna varit fruktansvärt trött, haft lite molvärk osv.. Har testat sen förra helgen och fått super negativa test, men idag ser det ut så här, hur skulle ni tolka detta test? trixa gärna om ni vill Glad

GRATTIS!!!!!!!!!!!!! behövs inte ens trix <3
  • Hallonbilar
    EQ85 skrev 2012-02-23 09:27:45 följande:
    finally Ägglossning. så jag goppas att jag kan lägga in ett test om lite mer än 1 vecka sopm vi kan trixa med och analysera

haha räkna med mig som spammar dig <3
  • Hallonbilar
    angie91 skrev 2012-02-23 09:43:25 följande:
    lyysssna int för mycke på dom... dom utgår jämt bara från de "normala"

känner din kropp av grav.. testerna visR de o du inte tror för 5 öre på mf såå lyssna int...
    jo jag vet ju men det är ju liksom inbyggt att läkare är guds gåva och vet allt :( 

gjorde en sista desperat tråd www.familjeliv.se/Forum-1-62/m63670567.html 
    kan tyvärr inte länka :)

• Hallonbilar
    kiara skrev 2012-02-23 09:49:50 följande:
    Hallonbilar: jag tror det är ett så kallat "standardsvar" om man ringer in i din situation men dem behöver ju absolut inte ha rätt! försök tänka positivt....dina tester är ju tydliga och om du känner dig gravid så försök se dig själv som gravid till motsatsen är bevisad! jag håller alla tummar och tår för dig och hoppas innerligt att du är gravid och allt går superbra : )
    ja kl är ju snart 11-12 så då vet jag ju, tänker testa varje dag, inte fan tänker jag vänta veckor
    tack tjejer för ni finns, bara krångel med mig i dag juh :( 
  • Hallonbilar
    Jennie83 skrev 2012-02-23 10:00:34 följande:
    har överköpt mig av tester, nån som vill köpa av mig nå testlagrets??? har 40 tester om inte mer =P
    haha samma här 40 trillar in i dag :) så inte jag :)
  • Hallonbilar
    Jennie83 skrev 2012-02-23 10:05:19 följande:
    haha då e de inte bara jag som  har en massa =P

eller kanske lika bra o ha kvar dem, testoman som jag är =P
    LOL
  • Hallonbilar
    angie91 skrev 2012-02-23 10:05:15 följande:
    inge krångel me dig... de e krångel me dom!!!

du ska int lyssna på läkare, bm, osv... när de gäller grav e nästan alla unika... dom kan omöjligt veta... du känner din kropp bäst!!

Hjärta
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester