• Helenmedh

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jess: Självfallet kommer jag ihåg dig, grattis till tösen!  

• Helenmedh

Alltså sessan92: Har kollat igenom alla dina inlägg och ditt rfsutest är ju positivt? Förstår inte detta tjaffs i tråden? Du är gravid men testen ökar inte i styrka och du får neg på digitala. Tidigt missfall? Utomkveds? Befruktat ägg som inte fäst? Du borde iallafall kolla upp det.

• Helenmedh
    strumpan123 skrev 2012-07-29 03:31:53 följande:
    Sessan lägg upp bild på testen då?
    Klicka på visa endast under hennes nick. Rfsutestet ligger på sida två
  • Helenmedh

Lizz: dom är ju klart positiva, dock ser morgonens svagare ut men du kanske är
    som mig? Att det blir starkare på kvällen? Ta ett till ikväll så är det säkert starkare

• Helenmedh

Hörrni brudar.. Hur långt före äl brukar/har ni älflytningar?  Jag brukar bara ha dagen före (som jag märker av alltså) men nu fick jag jättemycket och är sex dagar innan äl? 

• Helenmedh
    Gummsan skrev 2012-07-31 21:49:41 följande:
    Ne inte bältros.
    När jag googlat ett tag så ser det mest ut som PUPPP fast mitt sitter mest på brösten och ner på sidorna av magen samt rygg.
    Ohh.. Ser grymt obehagligt ut.. Du måste ju få någon hjälp med det? Typ salva så du sliper klådan iallfall?
  • Helenmedh

Fasen man hinner ju inte med i farten ni skriver i här. Ställde en fråga förut som jag tror Telgebo svarade på (?) Men någon annan som vill dela med sig hur länge innan äl ni har älflytningar? Jag brukar bara ha dagen innan men nu har jag och det är 6 dagar kvar.. ?

• Helenmedh
    telgebo skrev 2012-07-31 22:41:13 följande:
    Ja är vattniga ÄL flytningar så har jag det 1 vecka innan men inte fick jag nån coverline för det inte på FF så det verkar inte skett nån ÄL denna cykel.
    Nej det är dessa "typiska" trådiga som man kan bygga broar av.. .. Mysigt  
  • Helenmedh
    Helenmedh skrev 2012-07-31 22:55:45 följande:
    Nej det är dessa "typiska" trådiga som man kan bygga broar av.. .. Mysigt  
    Haha oj.. Menade ju självklart inte "Mysigt " som en förolämpling mot att du kanske inte haft äl denna månad.. Hoppas du förstod det.. 
  • Helenmedh
    telgebo skrev 2012-07-31 23:30:38 följande:
    Nej jag har inga trådiga som rå äggvita, bara vattniga men Lilaemma påstår att de är mer fertila än rå äggvita och det trodde jag faktiskt inte.
    Aha okej, hade jag ingen aning om :P alltid lär man sig något nytt här i tråden
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester