• Helenmedh

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Idag " plussade" jag med testlagret, kollade med cb digital men det visade inte gravid.. Min pappa fyller 70 år idag. Tycker ni att jag kan fira honom? Med alkohol alltså.. Jag tycker det känns knepigt men * inte gravid * lyser innanför mina ögonlock...

• Helenmedh

Tls ligger på 25 tror jag..

Lilaemma: nej jag testade med morgonurin med Tl och eftermiddag med cb på bim -3..

Knasten: det är så jag vill känna.. Hela barnverkstaden tar ihjäl mig. 13 månaden.. Min pappa fyller 70 år, vi har bjudit på båtresa med mat och övernattning. Men när det kommer ett barn.. Jag kan inte låta bli att gråta.. På riktigt. Min pappa är mitt allt och han ska fan ha barnbarn! Fan å..

• Helenmedh

detta fick jag idag, efter två liter cola och tre koppar kaffe.. Skulle ha väntat att testa men kunde inte hålla mig, urinen var rejält utspädd.. Mensen är beräknad till tisdag.. 

• Helenmedh

Knasten: brukar ha myyyycket symtom varje månad men denna är det ingenting.. Eller jo, brösten har blivit stora och svullna.. Får inte ens in dom i bhn :P

Isflikkan: ja neg igår på digitala :/ men ska testa imorgon igen och hoppas då på stegring.. Mens på tisdag så är det något tycker jag att man borde se det imorgon..

• Helenmedh
    Knasten83 skrev 2012-07-22 19:27:59 följande:
    Helenmedh: för många är just det ett tecken, att du inte känner ngt. Det med brösten verkar ju lovande! Får du alltid så stora bröst innan mens?
    Nej jag brukar inte ha så innan mens, dom är alldeles stenhårda :P
    burningheart skrev 2012-07-22 19:34:35 följande:
    Hej!

Skulle behöva lite hjälp med några bilder, själv anar jag något svagt men kan ju också vara att jag så gärna vill se något.
    Vad tror ni?

Ser det dock bättre i min telefon än vad jag gör här på datorn inser jag nu...
    Hej! Tycker det där ser väldigt lovande ut  

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester