• Helenmedh

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten83 skrev 2012-07-22 19:45:01 följande:
    Helen: testat ikväll? Kan du inte lägga dem ihop så man ser om det stegrar?
    Nej det har jag inte gjort.. Har varit bortbjuden på middag.. Funderar på att testa men är inte ett dugg kissnödig :P 

Burningheart : Aha okej, ja då är det bara att fortsätta testa :P Men som sagt så tycker jag att det ser lovande ut ;) 
  • Helenmedh

Men jag letade åt gårdagens test för att jämföra. Gårdagens är överst och dagens är nederst... Är det någon stegring? 

• Helenmedh
    Meja2011 skrev 2012-07-22 20:05:10 följande:
    Tycker det ser ut som det ja, men kan du inte lägga in bilder utan trix, tycker det är lite missvisande med tanke på att tl ger falska plus:/
    Haha jag visste att du skulle fråga Meja så jag sparade originalet ;)

• Helenmedh
    Meja2011 skrev 2012-07-22 20:11:35 följande:
    Helenmedh: haha visste du;)hehe
    Men det där var svårt du:/ bilden var för suddig för mig iaf, att kunna se ngn skillnad:/ men på det trixade ÄR det skillnad
    JO jag vet..Därför brukar jag dra ner kontrasten ;O 
  • Helenmedh
    lillnosie skrev 2012-07-22 20:45:22 följande:
    Eller fotar med makro! Finns på det flesta mobiler också :) Sitter och kikar på alla era bilder, spännande! :)
    Jag har inte makro på¨min Iphone :(
  • Helenmedh
    alexander2011 skrev 2012-07-22 22:02:46 följande:
    helenemedh: asså du måste vara GRAVID!!!! jag tyker dina tester visar hela tiden nått o det ser starkare ut. kan du inte testa ett annat märke för att utesluta spök!!!!
    Jomen jag tog ju digital igår och det visade ju negativt :/ Lönen kommer på onsdag så nu finns inga pengar till test.. Får hålla mig till dom jag har från tl sålänge :(
  • Helenmedh

Alex: Jo jag läste det :) Höll mig nykter igår.. Och dina inlägg om att plussa sent får upp hoppet :)

• Helenmedh

Ingen speciell stegring idag.. Jag tror att ägget kan ha blivit befruktat men att det inte fäst.. Det är ju inte första gången som det händer om det nu är så...

• Helenmedh

Grattis Hoppas! Fasen vad kul! 

Här hemma började jag blöda nu. Brunt blod och två dagar innan bim..Aldrig någonsin hänt förr..  

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester