• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Gummsan skrev 2012-02-08 09:06:14 följande:
    Är det farligt att träna på gym när man är gravid? Någon som vet?

ingen fara alls snarare tvärtom är det bra men man kanske inte ska pressa allt förhårt. finns ju de som boxas oxå :)träningen e bra för att få en stark kropp för att orka bära barnet
  • alexander2011
    sofia gbg skrev 2012-02-08 09:13:20 följande:
    Hej tjejer!
    Behöver lite råd. Brukar skriva här ibland och läser varje dag.

Min mens har lite av ballat ur. Fick tog starkt på Äl-test mycket senare än vad jag trodde....Är på cykeldag 40 idag!!! Men om jag räknar från ÄL så är jag på BIM eller BIM +1..... Brukar ha cyklar på ca 30 dagar.

Har hört att man inte har äl om man har lång cykel men eftersom jag fick pos. på Äl-test så borde jag väl haft det?? (vet att det kan vara så att ägget inte släpper...)

Min fråga är väl egentligen om jag KAN vara gravid....vet att jag borde testa me nom det är neg. så blir man ju basa så besviken och var är mensen då liksom????

Även hört att tiden mellan ÄL och mens INTE verierar? stämmer det ? men att tiden mellan mens och ÄL kan...

blev långt, men hoppas ngn orkar svara....
    ja tiden mellan mensen o äl kannvariera men tiden mellan äl o bim är alltid desamma. jag har alltid 16 dagar.

klart du kan vara gravid. ta ett test o testa :) 
  • alexander2011
    Knasten83 skrev 2012-02-08 09:11:00 följande:
    njaee... ser inte ut så... jag har skitskumt denna mån... min ser ut såhär
    Starkt igår eftermiddag, sen svagare mot kvällen, sen starkt på morgonen igen...

fasen vad knepigt men det ser allt ut som om ditt är positivt nu.
    saken är den att jag har såå ont i äggstockarna o har haft i 2 dagar nu så jag trodde ev att jag skulle få äl tidigare men icke. igår var det starkare på morgonen än idag. äter apiforce nu för att få mer regelbunden mens o ev bättre chans att bli gravid. 
  • alexander2011

testet då jag trodde jag skulle få stegring

igår morses var testet svagare

testet på kvällen

Detta är när testet har torkat

när har jag stegring, fan...såhär har ina tester sett ut nu. dag 10 idag
  • alexander2011
    Zelmilainen skrev 2012-02-09 22:54:47 följande:
    man har bara vanligen äl 10 av 12 mån... e d genomskinligt och bildar trådar mellan fingrarna?

har inte kollat så men brukar inte ha flytningar annars, bara strax innan äl o under äl
  • alexander2011
    Zelmilainen skrev 2012-02-09 23:03:57 följande:
    för det fertila sekretet ser ut så. tänkte att d antagligen ej e älflytningar/sekret om d ser annorlunda ut... utslag på stickan kommer vanligen dag 3 med sekret... hur länge har du haft det?
    2 dagar mer idag men inte så rikligt som jag ahr då jag får positivt på stickan, tror jag brukar få såhär ca 3-4 dagar innan positivt på stickan men har ont i höger äggstock o emellanåt i båda
  • alexander2011
    Zelmilainen skrev 2012-02-09 23:08:35 följande:
    ja trodde min värk va vid äl... ja trodde så i typ 10 år... men icke. den kom före lr efter...
    och e d andra dagen me sekret kan utslag komma imorrn lr lör... så d e ju ej kört...  
    nä än är det inte försent :) bara att hur satan ska vi hinna med. är mitt inne i en flytt. får flytthjälp imorgon o sen är det stressigt i flera dagar framöver :S får slänga på charmen lite extra hihihi
  • alexander2011
    Zelmilainen skrev 2012-02-09 23:11:37 följande:
    dock lever ju spermier 2-5 dgr inne i oss så sexa ikväll de kan ju klara sig
    kan ju alltid hoppas Solig
  • alexander2011
    Momtobee skrev 2012-02-10 07:54:43 följande:
    ja det råder väl lixom inga tvivel... hoppas bara att den bestämmer sig för att stanna den här gången!

jätte grattisSolig
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester