Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
ff kass i kroppen. kass i magen,illamående och sjuk "träningsvärk" i magen ..... blir det värre söker jag dr annars så biter jag ihop =)
Jag fick 3+ i morse - helt sjukt! min cykel har varit jätte knäpp denna månad så trodde jag var på BIM +2 eller 3 nu för jag fick sen stegring på ÄL-test men 3+.... ja jag kan inte förklara!
Jag fick Suuuuper positivt på ÄL-test två dagar i rad och vågade mig på ett grav-test igår och ett digitalt i morse!
Grattis till alla er som plussat!
om ngn undrar varför jag skriver här så har jag hängt i tråden ett tag och terrat er med mina äl-test frågor!!!
om inte apiforcen funkar...vart köper ni borago??billigt. de jag hittar kostar 350 för 72 kapslar
ojoj tjejer vad ni är flitiga på att skriva..herre hinner inte med.
har haft fullt upp med att flytta. är 2:a flytten på 2 veckor o är sjukt trött på att flytta nu!!!
är snart iordning igen i våran gammla lägenhet.
tror att jag håller på att få stegring nu hahaha...lägger in en bild imorgon så får ni hjälpa mig med äl testet.
vilka har plusat?vad har jag misssat..orkar inte bläddra tillbaka typ 2000 meddelanden
nu är det nnog 4:e gången jag som jag ändrar mitt datum från listan
radioaktive..jag ser ox någonting på din atester men om det e rosa eller inte?åhhhh spännande, tror inte det är spöksträck. är lite väl stark för det va?!