• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

funderar på att beställa från minipris.tester.se
    efarenhet med spöksträck nån? är dom bra? 

• alexander2011
    Hoppas 2012 skrev 2012-02-12 23:48:09 följande:
    Hej!
    Alla pratar om molvärk, jag med, men vad är det för er eg? Kan ni beskriva var o hur det känns? Vet det är svårt att förklara men försök gärna!! :)

känns som en mild mensvärk kan man väl säga
  • alexander2011
    Krambjörn skrev 2012-02-13 10:25:11 följande:

Här kommer två bilder.
    De översta är ett ÄL-test från billiga tester och det nedersta är ett digitalt ÄL test (Clearblue) och det mittersta är ett G_test från testlagret som jag råkade ta fel.

Är det så spökstreck ser ut på g-testen?
    Och tror ni min ÄL är här nu?Är det översta ett pos ältest? Varför viar då ej clearblue glad snubbe?    

Man ser betydligt mera i verkligheten

jag tror du har äl o att gravtestet har legat förnära äl testet så färgen har "vandrat" över
  • alexander2011

närr fannn ska jag ha min äl?? dag 14 idag o ingen stegring. vissa dagar är testen starkare o jag tror då att:- ja nu kanske äl är på g, men nej då..på kvällen så är stickan svagare :S men jag har känt av i äggstockarna att jag snart ska ha det..fan vad mysko. är det apiforcens fel?

• alexander2011
    zinzillan skrev 2012-02-13 10:29:10 följande:
    INTE MITT MEN ÄR DET INTE ETT PLUS??????

Du kan hälsa grattis för visst är det ett plus Solig
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-02-13 10:08:34 följande:
    KAN vara genombrottsblödning ju , när du ska ha mens så har inte kroppen fattat att du är gravid än .. hoppas på det 

radioactive: håller med puman det kan vara en genombrottsblödning. vi får hoppas på det bästa. det är inte ovanligt med en blödning runt då man skulle ha mensen. testat nått mer?
  • alexander2011
    Radioactiive skrev 2012-02-13 10:37:25 följande:
    Jag har inga test kvar hemma Rynkar på näsan
    Väntar på 2 st digitala. skulle sparat ett tl till idag men när blödningen kom igår så kunde jag inte låta bli. sån jäkla otur :(

men ska jag räkna detta som att "mensen" har börjat eller att jag är kvar på bim+ 5?

men blödningen är slut? skippa digitala..ta ett vanligt cb eller annat ist. digitala visade negativt på mig fast jag hade varit befruktad i ca 2 veckor
  • alexander2011
    Krambjörn skrev 2012-02-13 10:43:47 följande:

Testen låg inte nära varandra utan bara då jag tog fotot
    ta ett test till :)
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-02-13 10:38:40 följande:
    pumann hi hi =) sweasmamma=)

ja just det hahahaa, aja
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-02-13 12:17:00 följande:
    vrf kan inte tiden gå snabbare???

får jag mens denna månaden ska vi ta en paus på ca 3 mån då vi planerar flytt osv,kommer ske mkt då....

men hoppas ju som vanligt att denna månaden kanske är vår månad 

bra, fortsätt hoppas o ge inte upp :) nsart blir du gravid :) väntar sj på äl. tror kanske igen att jag har stegring. vill du hjlpa mig med bilden o bedömma :S
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester