• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

frågar igen..nån som har erfarenhet av billiga-tester.se???

• alexander2011

detta är testet från igår kväll

morgonens test

torkat morgonens test
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-02-13 12:31:53 följande:
    alltså testet innan det torkat såg ut som det skulle bli pos IDAG !!!nästan nästan nästan där!!! =)

åhh jag hoppas har haft äl senast dag 16 o nu är jag på dag 14..blir en lång månad hahaha..ska ta ett test ikväll o se om den blir starkare. sambon är verkligen på hugget denna månaden. han vill verkligen ha ett syskon.tjatar hela tiden om att jag snart har äl o vi måste passa på
  • alexander2011
    Mini Léonie skrev 2012-02-13 12:34:30 följande:
    Ser nära ut men kan likaväl va dags imorrn.. När det väl är positivt brukar det inte va nån tvekan då är liksom kontrollstrecket nästan så mörkt att det ser ut att va av annan färg Glad

ja eller i mitt fall lite starkare men inte extremt..ska ta ett test morgon o kväll o hoppas :)
  • alexander2011
    Karamellsmurfen skrev 2012-02-13 12:35:14 följande:
    Hoppar in i den här tråden som jag har följt ett tag nu! Vad tror ni om mitt test? Bim -2. Vet att det är supersvagt, men har aldrig ens fått en skugga av ett streck tidigare på dessa gravtester (billiga tester). Kul att höra vad ni tror! Glad

nog ser jag någonting där. har du ett kort imon tiden eller har du möjlighet o ta ett test till
  • alexander2011

sweasmamma

men vad är det som jag ser!!!!!Solig det måste ju vara någonting. jag spricker av förväntan..fan vad spännande hihihi 

• alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-02-13 18:01:31 följande:
    hi hi..jaaadu jag vet inte riktigt . ja spännande men såå rädd att det är spök =(
    tror inte du behöver vara rädd för att det är spök :) vi får ialla fall hoppas at det blir starkare
  • alexander2011

sweasmamma Solig ja spring o hämta testet bummssss

ser på ditt test idag oxå, det kan väl inte vara spök eller, åhhh spännande  

• alexander2011
    Radioactiive skrev 2012-02-14 12:14:58 följande:
    Äntligen kom posten.
    Har blött lite typ 2 dagar med en blodflytning i sndags bara. blöder inte som min riktiga mens. men aja
    här är lite bilder på testet idag.

tagna från då testet togs till 5-8 min.

Tagen efter 30 min

Jag har enbart fått svaga test, men detta vart de starkaste hittills iaf...

jag ser på alla o kan nästan lova att det där är inga spöksträck :) Solig
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester