47 år?
Bara en nyfiken fråga...
Finns den nån kvinna i historien,som lyckas bli spontant gravid på naturlig väg,vid denna ålder?
Är det _överhuvudtaget_ fysisk möjligt?
(_Jag_ försöker inte,är bara nyfiken...)
Bara en nyfiken fråga...
Finns den nån kvinna i historien,som lyckas bli spontant gravid på naturlig väg,vid denna ålder?
Är det _överhuvudtaget_ fysisk möjligt?
(_Jag_ försöker inte,är bara nyfiken...)
Jag är som jag redan skrivit, spontant ( och omplanterat ) 47 år gammal och gravid. Om det nu är ett friskt barn, ska jag då abortera det för det är synd om barn med gamla föräldrar? Om jag väljer att adoptera bort barnet, är det ok då? Jag tycker själv att 47 är lite väl gammalt men nu är det ett faktum och valet är mitt. Normalt eller inte, jag är ändå gravid!
Äldsta kvinnan att bli gravid var en 73 årig kvinna, om hon överlevde eller inte vet jag inte. Förlöste naturligt gjorde hon iallafall.
Är det inte normalt att bli gravid naturligt i min ålder? Sist jag tittade i spegeln såg jag ganska normal ut =o
Tack för grattis btw ;)
Jag anser att det är långt mycket olämpligare att omogna, rigida och trångsynta människor skaffar barn än att någon som är "äldre" gör det. Faktiskt är det inte ovanligt att yngre p g a mindre livserfarenhet är mer rigida än äldre.