IVF Umeå
Ser lovande ut EEj håller tummarna.
Hoppas nått av dom är guldägget Jockelina
Ser lovande ut EEj håller tummarna.
Hoppas nått av dom är guldägget Jockelina
Vid stimulerat Fet börjar man med i alla fall femanest första mens dagen. På tisdag har jag tid för återföring
Tänkte uppdatera lite. Fick i går tillbaka ett embryo som börjat dela sig efter upptiningen så jag är numera en ruvare TD om 3 veckor... Hoppas tiden går fort
Då jag skriver från mobil så vet jag inte hur jag ska skriva in i listan så om någon vänlig själ vill göra det vore de snällt. TD 6/11
Vårt 2012: ja, vi är ju de Har egentligen igen aning hur det går haha Har väldiga problem med mitt svank. Skulle helst ligga på rygg med benen på några kuddar för att vila svanken. Men om det är vaggisarna el att lilla fröt fäst återstår att se. Sj då??
Kul med en tråd där det händer så mycket. Har sj så fullt upp med lilleman på dagarna så jag är glad om jag ens hinner läsa
Minns när vi kämpade med lilleman hur lätt det var att "gräva" ner sig. Man läste bloggar och dylikt om par som lyckade på första försöken el blev spontan gravida mellan behandlingar. Tror det kan vara bra att ha lite distans ibland och försöka ( är väldigt svårt ) hitta annat att fylla vardagen med just för att inte tära sönder sig sj. Och sen unna sig något då och då för att ha något annat att se fram emot.
För mig är det väldigt stor skillnad nu vid syskonförsök, har inte haft tid att grubbla och fundera då lillen tar all den tid han gör.
Håller tummarna för er alla och hoppas era + kommer snart
Har nog vart lite osmart. Pinkade på ett äl-test i morse. Fick 2 streck men inte så starkt då det blev en glad gubbe... Hade ett från typ 3-4 dagar sedan och det var bara ett streck. Så tydlig stegring enligt testen men men Att man inte ska kunna låta bli. Nu måste jag ju köpa ett gravtest, därav äl-testet i morse. Frågan är om jag kan hålla mig från att testa, testade på dag 12 med lilleman.
Det är de som är så bra med det här forumet, finns nästan alltid nån som kan hjälpa, peppa stötta osv. Till skillnad från många andra forum här på FL. Hoppas alla haft en bra helg och kommit i håg att ställa om klockan.
Kram på er alla fina människor
Vill minnas att någon undrade när kliniken stänger innan jul och pratade,med dom i dag och dom stänger fredagen före julafton.