• Petto 83

IVF Umeå

Vårt 2012:

Förstår dig. Kände så första svängen i IVF- världen.

Tror att man kan få s.stöd via kliniken om jag inte minns fel. Kan vara så att det står nått om det på deras hemsida...

Själv sitter det fortfarande kvar i huvudet, den där parningsbiten. Trotts att det gått en längre tid. Vet inte hur jag ska lyckas få bort det. Dock har min man lyckas

Kramar till dig och hoppas du finner ett sätt att hantera alla känslor som kommer och går.

• Petto 83

Vårt 2012:

Så klart man måste få skriva av sig lite. Oavsett om det är positivt el negativt. Det är ju det som är så bra med dessa trådar. Speciellt då det finns andra i liknande sitts som kan stötta/peppa när man har det lite extra tungt. För det är krokiga vägar vi färdas till våra +

Håller tummarna att ni hinner med ett till försök.

• Petto 83

Barreliten: tråkigt att du blivit sämre men jag tror det kan vara för att den lille har gosat in sig. Det sa dom i alla fall till mig. Att om man blir gravid efter en ös så blir det värre för "mamman" Håller tummarna att det är därför!

• Petto 83

Barreliten: skönt att få komma hem. Tycker man blir lite sjukare när man är på sjukhuset, fast det kanske bara jag som är så

Själv har jag börjat med provera i dag för att sen köra den korta behandlingen innan jul Yeej

• Petto 83

Nektar: okey, spännande. Jag har nästan alltid fått blödning på pillerdag 7-8 så vi får väl se om det blir lika nu Provade primolut nor nån gång och då fick jag vänta typ 10 dagar efter sista pillret.

Är det första gången du tar provera?

• Petto 83

A79: är säkert inget att oroa sig för.

Min mage växte om jag minns rätt 1 cm på 6 veckor och vi gjorde typ 4 tul och allt såg bra ut. Han beräknades väga ca 3500 fullgången tid, kom 8 dagar tidigt och vägde 3075

Tror sista måttet på magen var 30. Men om du känner dig orolig så kan du säkert få göra ett tul. Men jag tror inte att du behöver oroa dig.

Men det börjar närma sig nu, så spännande. Får du bara må bra?

• Petto 83

A79: så lite Rätt skönt med en lite mage, min systers sf mått på yngsta var 41.

• Petto 83

Björnen2007: håller tummarna att den lille stannar kvar.

Nektar: blödning är i gång så sprutstart imorgon dock lite gruvsam då jag mått rätt dåligt under tiden jag sprutat. Förr kunde jag bara lägga mig men nu har man lilleman att tänka på. Men det går säkert bra, för förhoppningsvis för det ju nå gott med sig.

• Petto 83
    ali85 skrev 2012-11-26 11:37:31 följande:
    Ringde just sunderbyn för att höra mig för, och hon sa att om man avslutar i januari får man ett nytt försök via landstinget. Dock så avslutar jag i december och får betala själv!

Blir så otroligt less och ledsen på att de ska spela roll vars man bor.

Vill inte Norr- och Västerbotten ha fler invånare???!

Jaja bara att lägga ner för jag har då inte 60000 i börsen:(

Usch så tråkigt. Hoppas ni hittar nått sätt att lösa det på. Är så orättvist att det ska kosta multum, borde finnas nått typ av avdrag kan jag tycka.
Svar på tråden IVF Umeå