IVF Umeå
Vårt 2012: huva så tråkigt men hoppas du misstar dig är ju ett tag kvar innan du har TD. Håller tummarna för er
Vårt 2012: huva så tråkigt men hoppas du misstar dig är ju ett tag kvar innan du har TD. Håller tummarna för er
Vårt 2012: jag förstår. Man får som en känsla i kroppen. Har själv haft flytningar/blödningar i fyra dagar men det kommer inte igång. Tror det beror på femanest och på vaggisarna men dom på kliniken vill att man ska,fortsätta med dessa till TD så det är bara å fortsätta :-/
Drömmer om ett barn: tack för dina,ord. Men tragiskt nog känns det inte så jobbigt just nu. Det som känns tråkigast är att hade vi lyckats så hade det skiljt typ 2 veckor mellan mig å syrran.
Tror jag innan såg det som en "prov" omgång men men Vi lyckades på andra försöket med,lilleman så vi får väl se hur det går denna gång
Läste någonstans att man kan börja äta typ 3 månader innan för att bygga upp folsyra i kroppen. Så det borde ju inte göra nån skada
Så mycket som händer för alla, hinner knappt me och läsa
Visst hade det var kul om vi hade lyckats med detta försök för det skiljer bara 6 veckor på vårat första och hennes andra men allt hänger ju inte på de.
Var hos dietist i dag och fick med mig ett gäng näringsdrycker. Borde väl göra susen då jag nu har ett bmi på ynka 17. Tror att det kanske påverkar barnbiten en del, fast som har inte sagt något på kliniken så jag vet inte. Men man kan ju alltid prova
Stor kram till er alla kämpare. Vi gör det bra!!
Drömmer om ett barn: jag fick göra en enkel "matdagbok" som vi sedan pratade kring. Och då jag äter bra och ofta så skulle vi prova en månad med dryckerna och se om det gjorde nån skillnad. Hon sa inget om recept bara att hon skulle hmm undra om hon sa skriva ut så skulle de skickas hem till mig?? Minns inte exakt bortsett från att dom skulle skickas hem.
Är samma för mig, kan gå ner i vikt hur lätt som helst men ej gå upp.
Är alldeles förvirrad.
Idag är ju den så kallade TD. Hade inte yänktvtesta eftersom om det visade minus i lördags. Men bestämde mig ändå, trotts att jag slutat med femanest i lördags också. Hade inget gravtest men hittade ett äl-test och fick en gubbe...
Sen nu på eftermiddagen köpte jag ett digitalt gravtest som visade inte gravid. Hmm har jag ägglossning nu då el vad? Fattar ingenting. Köpte ett "vanligt" gravtest som jag tänkte ta i morgon. Någon som vart med om nått liknande??
Gjorde ett test i morse och det var negativt. Har pratat med kliniken och hon tyckte också det var konstigt och kunde inte förklara varför. Blödningen startade förra fredagen så det är ju lite tidigt för äl kan jag tycka.
Fick teltid med Solensten 16/11 så hoppas vi hinner ett Et innan jul.
A79: beklagar sorgen. Fy så hemskt Kram på dig
Barreliten: huvva. Blev också ös på vårt första ivf. Slapp dock bli inlagd men hade säker ökat en dm i midjemått och om jag inte minns fel så var äggstockarna typ 10-11 cm och mådde skit. Hoppas du blir bättre snart.
Till mig sa dom att chans för grav var större vid ös, varför vet jag inte
Nektar: ja, snacka om att vi blev lite lurad. Dock on man läser om resten så står det att rent tekniskt så går det att använda men att den inte känner skillnad på äl el grav. Men vi lär ju inte göra om det haha
Håller också tummarna, känns lite spännande att få köra igång
Barreliten: skönt att du fått komma hem och att dom fortsätter ha dig under uppsikt.
Om någon vill vara snäll så kan bi plocka bort mig från ruvarlistan. Nästa vecka får vi veta om vi hinner med ett Et innan jul