IVF Umeå
Åååå hoppas hoppas den stannar och myser in sig. Grattis
Nektar: precis som Jennyz säger. Leva som vanligt. Sist sa även solensten: utsätt dig inte för onödig fara som tex köra/åka mc hihi tyckte det var lite kul.
Själv hade jag tänkt ta bilen till lillIca idag men då magen totalhavererat vågar jag knappt mig utanför dörren :-S
Nektar: mögelost är för att den inte är tillagad och mögelsporer i.
Hoppas du är så pass bra att du får göra Et.
Och vad som hänt med magen vet jag inte. Kanske uppror efter alla preparat el så är kroppen bara lite slutkörd.
Har iinte varit så aktiv här inne på slutet det beror mest på att jag vart bitter och lite arg på kliniken efter deras tabbe. Det har kommit nu på slutet allt eftersom jag börjat må bättre. Så det känns rätt skönt med ett uppehåll över jul och nyår. Så istället för ruvartankar planerar jag nu en dunderfest med en kompis till min 30-årsdag i januari. Känns så himla kul att hinna med den innan nästa ivf-sväng.
Har läst ikapp lite och blir så ledsen för som fått minus. Men hoppas att ni hinner landa lite och ändå kunna njuta av julen.
Å så klart stort mega grattis till alla er som plussat. Vilken underbar förtidsjulklapp ni fått
A79: hur går det för er, har den lille anlänt?? Det är väl trådens första mirakel.