Fru Karlsson skrev 2014-11-09 14:20:47 följande:
Jag gjorde misstaget att berätta för svärmor och ena svägerskan för va trött på att höra alla frågor och kommentarer varenda gång.Jag sa det blir inga fler barn här!
Sen skvallrade svärmor så alla i hela hans familj vet nu,jag berättade liksom i förtroende så det var ett stort misstag.Och ingen förstår heller,deras patetiska råd som tänk inte på det så mycket det blir nog när ni minst anar det.Tack för ert försök till stöd men det funkar inte så!
Nu sista tiden träffar jag inte sambons familj mycket alls.Jag orkar inte,och hans mamma är jättejobbig och så okänslig.Han åker oftast dit själv.
Jag vill inte bli påmind hela tiden när det tar mycket kraft att bygga upp en mur för att jag inte ska bryta ihop.Jag måste koncentrera mig på mig själv ett tag.
Jobbigt när man inte kan lita på dem... :-\ Tack och lov har våra familjer och vänner som vet om det vara fantastiska på det vis att vi inte fått nå pekpinnar och de har varit ganska lejdback och känns. Som om de har förståelse för att jag inte vill bebisgulla nåt liksom.