December bebis 2013
30 dagar kvar!!!!
30 dagar kvar!!!!
Har ni packat BB-väskan? Känns som jag har noll koll på vad jag ska packa för nåt. Nån som har nån bra checklista?
Kräkmedel alltihopa. Avskyr allt sånt... all typ av fruktsoppa milkshake etc huu..
Tänk så olika det är! Fast vi hade med egna kläder jag kände att jag ville ha ngt egenvalt på min älskling... tvättat med mitt tvättmedel. Drt luktar jobbet om deras grejer. Luktar som jobbkläder för mig...
Grattis till underverket!
Underbart!!!
Läser lite om förlossningar på bloggar och här och så vidare. Och läser då detta:
"När hon var ute fick de sy mig, för ena min blygdläpp hade gått av helt och jag blev sydd utan bedövning."
Alltså. Ärligt talat?
Som jag misstänkte!!
Jag skrev ju för lite mer än en vecka sen att jag tror att bebisen "slet sig loss" från fixeringen.
Idag fick jag det konstaterat. Nu ligger hon med huvudet snett nedåt men högt upp. Hon har väldigt mycket fostervatten att simma omkring i...
Så vi får la se om det blir vändningsförsök eller inte.
Bm sa iaf att om vattnet går nu så ska jag helst lägga mig ned och sambon får köra in till fl med mig liggandes i baksätet :)
Fiafunderar - åh, så hon hade slitit sig loss?! När har du BF? Visst finns det tid för henne att fortf fixera sig?!
Blöjor eller inte blöjor i bb-väskan?? Trots att det är 18 månader sedan jag var där så har jag glömt bort haha