siolina skrev 2013-11-26 21:17:15 följande:
Jag känner lite att nu när jag har väntat så länge är det hur som helst så pass snart som hen kommer komma oavsett så min desperation är, trots att jag längtar efter bebisen relativt liten. Och tur är väl det, som det verkar!
Ni som är mer (i brist på bättre ord:) desperata, är det på grund av att det är fysiskt jobbigt med graviditeten eller längtar ni bara ändå?
Förra graviditeten var jag väldigt aktiv och motionerade och renoverade här hemma, både i trädgården och inomhus fram tills 2 dagar innan dottern kom.
Hon kom på BF+15
Så NEJ jag tror inte att fysisk aktivitet startar en förlossning heller.
Den här gången mår jag riktigt dåligt som jag skrev tidigare idag. Det känns som att jag har den värsta maginfluensan nånsin, som har hållt i i flera veckor och som kommer stanna i kanske 4 veckor till.
Jag får knappt i mig mat och orkar nästan bara med att ligga i soffan eller sängen...
Så jaa just nu känner jag mig desperat!!! MEN sambon och jag har pratat idag efter att jag bröt ihop och nu är jag inställd på att bebisen kommer efter julafton och jag ska INTE må dåligt över det!
Det är ju ändå vårat lilla underverk och hon kommer ut inom ca en månads tid. Det är helt otroligt!!! Vi ska få en till liten flicka och vi ska nu njuta den här månaden så gott det går...
Njut av magen nu tjejer. Snart kommer man undra vart den tog vägen haha