December bebis 2013
Jag gick ner 11 kilo på en vecka efter min första förlossning. De andra 13 kilona försvann efter sammanlagt 7 veckor.
Den här gången tror jag det blir mycket svårare att få bort alla kilona tyvärr...
Jag gick ner 11 kilo på en vecka efter min första förlossning. De andra 13 kilona försvann efter sammanlagt 7 veckor.
Den här gången tror jag det blir mycket svårare att få bort alla kilona tyvärr...
Fan! Läste precis min journal från första förlossningen. Nu blev jag nervös. 5 och en halv sida med smärtsam läsning...
Hörrni, har ni funderat något på vad ni ska ha för amningsbh/topp?
Jag tycker inte det är skönt med vanlig bygel bh längre, känns som den trycks ihop och skaver mellan den stora magen och brösten.
Jag tänker att man kanske kan börja använda amningsbh eller amningstopp redan nu om man hittar någon skön. Har provat en amningsbh utan bygel från Lindex men den är inte alls skön. Känns som den glider upp och sätter sig precis under brösten och skär in, kanske fel storlek? eller fel modell för mig?
Tar gärna emot tips om ni har några!
Gekås avklarat! Min fötter vill döda mig annars gick det bra... Eller VISA kortet vill väl också döda mig :)
Såg inga blöjor.
Det var absolut inte så mycket folk som jag hade trott. Jag kunde handla upp 5000kr på 4 timmar så... :)
Det där med dålig mage har jag haft i en vecka snart... Och illamåendet... Fast det har jag haft i två månader :(
Varit hos bm idag!
Liten vill inte riktigt fixera sig.. :O Hon ligger med huvudet ner men inte i bäckenet! Jag hoppas hon kan sätta lite fart snart så saker o ting kan dra igång på allvar!
Mina sammandragningar kommer lite mer och mer, jag har min "mensvärk" men annars händer de inget!
Jag vill inte föda på julafton, men just nu ser de ut som om de blir en julbebis! Har ju BF 19/12..
Bm sa att så länge hon inte fixerat sig, så va chansen liten att de skulle dra igång.. Jag får väl hoppa runt här hemma som en tok o kanske lyckas skaka ner henne ordentligt
Om inget ändrats tills nästa kontroll skulle bm göra hinnsvepning... Så kanske kanske hinner hon ut innan..