lilla juni 2014 tråden.
Tänkte kolla om det finns något intresse för en mindre grupp för oss som väntar barn 20-30juni. Mitt bf är 23/6!
Tänkte kolla om det finns något intresse för en mindre grupp för oss som väntar barn 20-30juni. Mitt bf är 23/6!
Detta är mitt andra barn, börjar få lite mage. Men är överviktig så det e bara jag som ser det. Igårkväll när jag låg i soffan är jag säker på att av kände bebis, kände ganska tidigt med första barnet också. Vilka appar har ni o läser, nån som kan ge nåt tips?
Jag har mått bra i två veckor men sen i går så har illamåendet kommit tillbaka. Ogilla! Men det är väl bara att acceptera läget och hoppas det går över snart :P
Har också fått mage, det är fjärde barnet för mig, tredje graviditeten. Mysigt med mage!
Har tre appar, gravidkalendern, vårdguidens och libero! Tycker gravidkalendern är bäst :)
Svider inte på mig heller men har min andra urinvägsinfektion nu. Så kolla upp det!
Jag kissar också konstant. Har aldrig haft uvi så jag vet inte vad jag ska kolla efter för tecken. Trodde också att det skulle svida!?
När man är gravid svider det inte alltid, behöver det inte göra när man inte är gravid heller ifs.. Men kissa ofta är vanligt. Men om man känner sig kissnödig efter toabesök så bör man kolla!
det där med kissnödig hela tiden är jag också. jag VET att jag inte har uvi då jag går på antibiotika heeela graviditeten för att inte riskera det då jag har återkommande uvi vanligtvis som ska utredas när bebis är född. jag fick uvi i v.6 och jag kände på en gång att det var uvi. dom där jäkla trängningarna
Har ni andra gått upp ngt i vikt än? Själv har jag ökat 3kg hittils. Med yngsta dottern gick jag bara upp 0, 5kg.