lilla juni 2014 tråden.
Tänkte kolla om det finns något intresse för en mindre grupp för oss som väntar barn 20-30juni. Mitt bf är 23/6!
Tänkte kolla om det finns något intresse för en mindre grupp för oss som väntar barn 20-30juni. Mitt bf är 23/6!
Idag är det 100 dagar kvar tills min son beräknas komma ut! Känns så skönt att gå ner på tvåsiffrigt imorgon!
Ja nu börjar vi närma oss! :D 96 dagar kvar!
Jag har 101 dagar kvar enligt bf men jag vet ju redan nu att det blir ett planerat snitt runt 6-10 dagar innan, så man kan ju säga att det är tvåsiffrigt nu då...
Härligt :)
100 dagar kvar här också ;)
Tänkte ev köpa en teutonia prestige 2011. nån som har erfarenhet?
www.familjeliv.se/Forum-2-114/m72682092.html
slår ett slag för bildtråden igen. vill ha massa massa bilder tjejer. bilder är roligt.
Jag kan inte lägga upp bilder :( jättetråkigt...
Någon här som använder en gravidkudde för att sova bättre? Funderar på att köpa en då jag har svårt att hitta en bekväm sovställning. Har hittills försökt med ett extratäcke som jag knölat ihop men det håller inte ihop hela natten och ligger oftast på golvet när jag vaknar..!
aldrig provat.. Hade en kudde mellan knäna/benen sista graviditeten, har inte känt behov av att ha något mellan benen när jag sover ännu denna graviditeten. Men tror absolut att en gravidkudde är bättre än både täcke och kudde!