• kattisch

lilla juni 2014 tråden.

Tänkte kolla om det finns något intresse för en mindre grupp för oss som väntar barn 20-30juni. Mitt bf är 23/6!

• Svar på tråden lilla juni 2014 tråden.
  • mmjansson85
    DevilsDaughter skrev 2014-04-04 09:35:24 följande:
    jansson:Va kul! Tycker det är så skönt att det är april nu, så mkt närmare än mars!
    Ja eller hur! Och skönt att det börjar bli varmare och ljusare också! Glad Nu känns det som att vi börjar närma oss!
  • prindo

30 fulla veckor imorgon Skrattande
    Nu känns det som om det går och räkna ner ordentligt, men avskyr folk som säger jaha men då e de ett tag kvar, gahhh det vill man ju inte höra.

Var hos bm idag, symfus mått 30
                                    vikt     90kg 16kg plus Tyst

• mmjansson85
    prindo skrev 2014-04-04 11:55:13 följande:
    30 fulla veckor imorgon Skrattande
    Nu känns det som om det går och räkna ner ordentligt, men avskyr folk som säger jaha men då e de ett tag kvar, gahhh det vill man ju inte höra.

Var hos bm idag, symfus mått 30
                                    vikt     90kg 16kg plus Tyst

Jag har gått 28 hela veckor imorgon och har också gått upp typ 16 kg...! Hur ska detta sluta? Obestämd
  • Cassidy

Visst är det härligt med solen och värmen! 

På besöket hos Bm igår fick jag sf-måttet 35. Har gått upp nästan 7kg. Allt verkar bra och jag mår uruselt. Kan det inte vara färdigt snart!?!

• prindo
    Cassidy skrev 2014-04-04 15:03:29 följande:
    Visst är det härligt med solen och värmen!  På besöket hos Bm igår fick jag sf-måttet 35. Har gått upp nästan 7kg. Allt verkar bra och jag mår uruselt. Kan det inte vara färdigt snart!?!

Oj måste vara stort 35 eller va e du i för vecka ?
  • sunset
    prindo skrev 2014-04-04 15:22:40 följande:

Oj måste vara stort 35 eller va e du i för vecka ?
    fast det är nog rätt normalt eftersom hon väntar tvillingar. sf måttet är större då rent generellt
  • mmjansson85

Nu har min gravidkudde kommit och den är så bekväm!! Så skönt med stöd bakom ryggen! Hoppas att jag sover bra med den också! :)

• Kia82

Detta är första graviditeten som jag inte behövt stöd av en kudde under magen när jag sover (på sidan) men då har det funkar med en helt vanlig huvudkudde. Dock så är det ju ett antal veckor kvar så rätt som det är så behövs det kanske??

• smålandsjänta
    mmjansson85 skrev 2014-04-04 20:43:48 följande:
    Nu har min gravidkudde kommit och den är så bekväm!! Så skönt med stöd bakom ryggen! Hoppas att jag sover bra med den också! :)
    vilket märke hade du beställt?
  • mmjansson85
    smålandsjänta skrev 2014-04-04 21:08:30 följande:
    vilket märke hade du beställt?

Jag köpte en dreamgenii från mammashop.se. Den var rätt dyr, 799 kr, men nu när jag ligger på soffan och inte får ont i ryggen för en gångs skull så e de värt varenda krona! :) får se imorgon dock om jag även sover bättre med den.
Svar på tråden lilla juni 2014 tråden.