lilla juni 2014 tråden.
Tänkte kolla om det finns något intresse för en mindre grupp för oss som väntar barn 20-30juni. Mitt bf är 23/6!
Tänkte kolla om det finns något intresse för en mindre grupp för oss som väntar barn 20-30juni. Mitt bf är 23/6!
Igår var vi på babyproffsen och shoppade loss Vi köpte lite grejer till sängen och en babysitter och en massa annat. Jag hade kunnat stanna där hela dagen men fick nöja mig när bagageluckan blev full
Nästa helg ska vi förbi min syster och hämta säng, vagn och lite annat som vi ska köpa av dom Det är så himla kul att ha kommit igång! Känns som att tiden går lite fortare nu
Det har blivit väldigt motigt att jobba nu märker jag. Jag har ett omväxlande jobb på ett lager med både fysiskt arbete och kontorsarbete. Nu har jag fått en ersättare som tar huvuddelen av mina arbetsuppgifter så jag sitter mest på kontoret och pillar med saker men lite spring på lagret blir det ändå och jag blir helt slut av minsta lilla ansträngning! Räknar man med idag har jag 43 arbetsdagar kvar... Hoppas det går fort..!
Jag förstår dig, riktigt tungt att jobba för mig med. Jobbar på ett äldreboende. Men jag har totalt sex arbetsdagar kvar, fram till nästa torsdag sen har jag semester två veckor och sen börjar min gp. Det ska bli så skönt!
Åh här sitter jag sjukskriven sen mitten av januari och önskar att jag kunnat jobba. Men tyvärr inget alternativ då fogarna inte verkar bli bättre
Känner också att det börjar bli jobbigt att jobba. Mitt jobb är vanligtvis jättelugnt och det brukar vara brist på saker att göra, men nu har jag fått hoppa in extra en del och samtidigt har det varit väldigt mkt att göra och jag försöker hinna med så mycket jag kan på så kort tid som möjligt, tycker det är kul eftersom det inte är så ofta det finns så mkt som behöver göras, men shit va trött jag är nu!! Är ledig nu torsdag och fredag och det är verkligen välbehövligt.. Jag planerar ju att jobba tills bebisen kommer, men antagligen blir jobbet lite lugnare framöver.
Och jag har inte ens jobbat emellan detta och förra barnet och det var ju självvalt men nu så börjar jag att bli rastlös så längtar väldigt mycket till den här lilla anländer.
åh jag känner igen mig. har nu 13 arbetspass kvar innan jag går på HP och här är det rätt stressigt så jag är från och med denna veckan satt i receptionen och får skriva in patienter. mycket lugnare men det tär det också tycke jag. sitta 9 timmar är inte jättebra det heller.
Kia: Ja jobbade inte heller mellan 1:an och 2:an, då kändes det helt ok, men nu skulle jag nog bli rastlös av det..
Igår satte jag ihop babysittern och babygymmet o de vart så fint
Åå vad jag längtar efter min lilla älskling!!!
70% avklarat nu!
jansson:Va kul! Tycker det är så skönt att det är april nu, så mkt närmare än mars!