Julibebis 2014
Finns en tråd som heter julibebis 2014-bildtråd där kan ni lägga alla fina magbilder
Finns en tråd som heter julibebis 2014-bildtråd där kan ni lägga alla fina magbilder
Min teori sprack om att bara få pojkar på jämna år. Det blir en liten tös och jag blev flyttad från den 3:e till den 9:e. Räknar man från senaste mens så var det den 7:e så bebisen är precis så stor som hon ska vara.
Tack! Det blir fyra flickor och två pojkar i familjen och när hon föds blir hon inte bara lillasyster utan även moster.
Lättast att känna sammandragningar är nog att känna på magen. Livmodern blir hård och spänner sig. Jag har säkert 50 om dagen.. Fast jag inte gör något! Jättekonstigt!
Nej det är inte farligt att bada bubbelpool så länge inte vattnet har gått.
Idag köpte jag första saken till tösen. En MaM napp i lila med en liten lila anka på 0-2 månader. Jag har alltid köpt en napp till varje barn men bara 3/5 har använt det.
Idag har jag varit på rul :D den lille levde totalt rövare där inne så barnmorskan fick skrattandes jaga efter för att se bra, haha :) så underbart att se, låg och grät hela tiden! Vi blev inte flyttade något så bf 3 juli fortfarande. Vecka 20 idag :D
Rul idag! v 17+6, bf 11/7. Det blir en liten pojke! <3