Julibebis 2014
Idag har jag och maken varit förlovade i 20 år! Hjälp vad åren går fort. Fast han jobbar borta och kommer inte hem förrän i morgon bitti. lite tråkigt men man måste ju försörja sig. Om två månader har vi varit gifta i 18 år.
Idag har jag och maken varit förlovade i 20 år! Hjälp vad åren går fort. Fast han jobbar borta och kommer inte hem förrän i morgon bitti. lite tråkigt men man måste ju försörja sig. Om två månader har vi varit gifta i 18 år.
Jag känner bebisen varje dag men än har inte min sambo (eller nån annan) känt utanpå magen. Tycker han verkar mycket lugnare än dottern som var väldigt livlig i magen redan från början.
Jag längtar så till hösten då jag ska ta tag i träning och kost och gå ner mina mammakilon. Tränade förra graviditeten fram till vecka 37 men denna gång har jag inte tränat nånting. Längtar så efter att börja träna igen. Är lite orolig hur det ska bli denna graviditet med tanke på att jag inte tränar nånting.
Hur är era män/partners nu när ni är gravida? Och är det första eller andra barnet?
Håller med Passion! Jag skulle vara så ledsen om min sambo inte brydde sig :/ min sambo är så omtänksam och vill smeka och pussa magen varje kväll. Han skulle nog aldrig få för sig att inte följa med till BM eller något annat som har med bebisen att göra :) kan vara att han är 37 och det är hans första barn, han har velat ha barn i tio år. Så lyckan är total här hemma! :)
trz - känn dig inte ensam. Min sambo är inte heller så fantastisk, ibland undrar jag om han önskat att jag gjorde en abort. Det är helt sjukt, efter två års kämpande så har vi lyckats men han är inte ens glad för det. Han känner ingenting.
Och när jag mådde som sämst med illamående och sånt så var han bara irriterad över att jag inte gjorde något hemma.
Jag e ju inte riktigt klok längre! Ser allt och alla som ett potentiellt "hot" mot våran familjelycka. Hormonerna... Gör att jag är misstänksam mot allt och alla, plötsligt gillar jag inte sambons kompisar alls längre för vem fan vet vad dom hittar på? Sambons jobb gillar jag inte längre för att han är så långt borta osv, osv. URLÖJLIGT!
Snacka om att vara revir-känslig haha
Vi ville inte veta kön, så då bad hon oss blunda när hon skulle kolla nere vid benen två gånger. Fick ni blunda?
Vad roligt för er alla som haft RUL idag, mitt är nästa vecka. Jag längtar ihjäl mig.
Någon av er som har klåda på kroppen? Jag har över hela kroppen och jag blir tokig :( Pratat med BM för en vecka sen men hon trodde inte det var graviditetsklåda, har fått en tid imorgon till vårdcentral så får vi se. Men jag blir galen :(
Kan vi inte fylla i på bf listan vi som vet från RUL vad det blir?